Uge 32+0 med lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.943 visninger
34 svar
40 synes godt om
18. januar 2014

MIWULA

Wee så ramte vi uge 32

Dog har jeg fået graviditetssukkersyge så har været lidt rundt på gulvet og måtte ligge min kost om. Det er nu gjort og skal så bare stikke mig hver anden dag kun. Heldigvis. 

så på tirsdag skal jeg til jm igen. Glæder mig til at få et skøn af lillepigen og den 4 feb skal vi så til vækst skanning og læge samtale pga. Min sukkersyge. 

Det var lidt herfra. Vi glæder os så meget til at møde lillesøster. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

Papillon

Hvor er du flot gravid

Det er da noget øv med sukkersygen  Hvordan kan det være? Jeg skal selv kontrolleres i uge 28, da det ligger i familien, men jeg bliver ved med at sige til mig selv, at det jo ikke sker, for er ikke overvægtig. 

Anmeld

18. januar 2014

AnthonsMor

MIWULA skriver:

Wee så ramte vi uge 32

Dog har jeg fået graviditetssukkersyge så har været lidt rundt på gulvet og måtte ligge min kost om. Det er nu gjort og skal så bare stikke mig hver anden dag kun. Heldigvis. 

så på tirsdag skal jeg til jm igen. Glæder mig til at få et skøn af lillepigen og den 4 feb skal vi så til vækst skanning og læge samtale pga. Min sukkersyge. 

Det var lidt herfra. Vi glæder os så meget til at møde lillesøster. 

Allerede!? Jamen jeg kan slet ikke følge med!!

Sikke en lækker mave!

Anmeld

18. januar 2014

MIWULA

Papillon skriver:

Hvor er du flot gravid

Det er da noget øv med sukkersygen  Hvordan kan det være? Jeg skal selv kontrolleres i uge 28, da det ligger i familien, men jeg bliver ved med at sige til mig selv, at det jo ikke sker, for er ikke overvægtig. 

Tusind tak. 

Ja her er det også fordi både mor og søster har haft det så skulle jeg også tjekkes og desværre havde jeg det også. Mine tal lå på 9,3 og den må vist ikk være højere end 9. 

Anmeld

18. januar 2014

MIWULA

AnthonsMor skriver:

Allerede!? Jamen jeg kan slet ikke følge med!!

Sikke en lækker mave!

Ja det går bare så stærkt. Kan næsten heller ikk selv følge med. 

Tusind tak. 

Anmeld

18. januar 2014

AnthonsMor

MIWULA skriver:

Ja det går bare så stærkt. Kan næsten heller ikk selv følge med. 

Tusind tak. 

Så er det jo lige om lidt.. 2 måneder kan gå hurtigt!

Anmeld

18. januar 2014

Papillon

MIWULA skriver:

Tusind tak. 

Ja her er det også fordi både mor og søster har haft det så skulle jeg også tjekkes og desværre havde jeg det også. Mine tal lå på 9,3 og den må vist ikk være højere end 9. 

Åh okay, tak for svaret Håber du har det okay med den ændrede kost og det hele nu 

Anmeld

18. januar 2014

MIWULA

AnthonsMor skriver:

Så er det jo lige om lidt.. 2 måneder kan gå hurtigt!

Ja det kan nemlig så. Puha så har vi sku to her hjemme. 

Anmeld

18. januar 2014

MIWULA

Papillon skriver:

Åh okay, tak for svaret Håber du har det okay med den ændrede kost og det hele nu 

Det har jeg. Synes faktisk ikk det er så slemt for man kan jo godt købe de der isis produkter af søde sager og ha liggende så når jeg blir lækker sulten tager jeg bare et eller andet. Og det samme med sodavand så er det jo bare lidt light.  Men håber ikk du har det. 

Anmeld

18. januar 2014

Papillon

MIWULA skriver:

Det har jeg. Synes faktisk ikk det er så slemt for man kan jo godt købe de der isis produkter af søde sager og ha liggende så når jeg blir lækker sulten tager jeg bare et eller andet. Og det samme med sodavand så er det jo bare lidt light.  Men håber ikk du har det. 

Det var godt Det er selvfølgelig rigtig nok, godt at huske på - verden går ikke under, hvis det nu skulle være Tak, det håber jeg selvfølgelig heller ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.