Rejse væk fra sine børn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2008

Pia.

hov glemte lige... hvor gammel var Jeppe da du var på ferie uden ham første gang ??? Han hyggede sig da skønt hos dine forældre gjorde han ikke? Det skal nok gå det hele...

Må jeg lige spørge om en anden ting - hvordan har I kunne gøre det så billigt ?? Hvem skal I rejse igennem ?

Knus igen....(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2008

stinna87

Nu kender jeg da ikke, men sys bestemt du skal tage afsted... :) Alle fortjener lidt ferie engang i mellem, og de fleste gange nyder børnene også at være lidt væk fra mor, og så er de bare super glade for at få dig hjem igen... :D

Anmeld

25. marts 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

hov glemte lige... hvor gammel var Jeppe da du var på ferie uden ham første gang ??? Han hyggede sig da skønt hos dine forældre gjorde han ikke? Det skal nok gå det hele...

Må jeg lige spørge om en anden ting - hvordan har I kunne gøre det så billigt ?? Hvem skal I rejse igennem ?

Knus igen....(H)

Jeppe var også to år, men dengang boede vi jo hos mine forældre, så det var jo hjemme for ham...altså de var den far han ikke havde og så var mor her nok heller ikke så "klog" dengang...tænkte ikke så meget over tingene, var ikke så gammel og havde ikke læst alle de "kloge bøger";)
Vi rejser bare gennem et billigt flyselskab og har selv booket et hotel..kan sagtens finde flere oplysninger hvis du vil have det.
Vi ender på alt i alt 1600kr, fly retur og 4 overnatninger på hotel, dobbeltværelse med bad og inkl. morgenmad. 5 km fra centrum...så det er sgu ok, synes jeg.
Knus...

Anmeld

25. marts 2008

Pia.

Det lyder da super lækkert... Jim og jeg har jo talt om det mange gange at vi rigtig gerne ville væk et par dage og Jim har lige undersøgt med en tur til Paris og det blev næsten lige så dyrt som hvis vi skulle rejse syd på alle 5 .... Hmmm.... så det droppede vi igen...

Ja meget gerne flere oplysninger det ville være super...;)

KNUS PIA.(H)

Anmeld

25. marts 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Det lyder da super lækkert... Jim og jeg har jo talt om det mange gange at vi rigtig gerne ville væk et par dage og Jim har lige undersøgt med en tur til Paris og det blev næsten lige så dyrt som hvis vi skulle rejse syd på alle 5 .... Hmmm.... så det droppede vi igen...

Ja meget gerne flere oplysninger det ville være super...;)

KNUS PIA.(H)

Ja, det er tit sådan...Paris er så skøn en by..elsker den.
Jeg skal nok sende dig oplysninger, får dem lige af Kia eller Pia med K, som jeg siger...kommer altid til at kalde hende Pia, hvorfor mon(L)
Knus..

Anmeld

25. marts 2008

MUTT3

Jeg kan absolut ikke se problemet, det er jo ikke fremmede han skal passes ved, men mennesker han kender og er tryg ved.

Mine unger har før de er blevet 1 år måtte kløjs alene med farmand, i hele weekender, med mindre jeg fulammer til efteråret bliver den yngste da udsat for samme omgang.
Her i huset er det fast at man 3-4 weekender årligt (og mange flere enkeltdage) må nøjes med kun mor eller kun far, eller mormor og morfar og det er altså ligegyldigt alder, og ingen af mine unger har taget skade af det, det eneste der kan hindre mig i at komme lidt væk hjemmefra er alvorlig sygdom og amning.

Min den yngste var ikke mere end 14 dage før jeg forlod hende, alene med hendes far i 3 timer, og så vit jeg er orienteret led hun overhovedet ingen overlast, eller manglede noget.

Så se du bare af at komme af sted til London, jeg lover dig, det er dig det er værst for, din dreng vil garenteret knabt opdage at du er væk.

Anmeld

25. marts 2008

Natasja

Farvel.. Go tur ;)

Anmeld

25. marts 2008

Christinahr

Vi har lige været afsted fra den lille en hel uge, hun var hos mormor og morfar, og alt var bare gået godt. Tror ærlig talt ikke hun havde bemærket vi ikke var der :-)

Jeg drejede den sådan rundt at de forældrer hun fik hjem var friske og havde ny energi til hende. Bare et par dage uden at skulle tænke på bleer, sovetider mm, det er rart.

Håber i får en fed tur :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.