Rejse væk fra sine børn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. marts 2008

Honningblomst

Uha, jeg står i lidt af et dilemma.
Min veninde og jeg har siddet og leget lidt med tanken om en forlænget weekend til London...4 overnatninger i maj måned.
Ville være så fedt. har aldrig været i London og min veninde har boet der i to år, så det er jo den perfekte guide og der er så meget jeg gerne vil se og opleve derover....vi kan gøre det for under 2000kr med overnatninger og flybilletter, så økonomien ser helt fin ud...:)
Det er i min weekend, men mine forældre har ferie og vil gerne tage drengene, men regner også med at deres far gerne vil....i hvert fald i weekenddagene.
Så alt er planlagt og lige til at gå til...MEN, kan jeg tage væk fra min den lille dreng...han er lige blevet 2 år, men tænker æidt at han jo er hos farmand(forhåbentlig de to af nætterne) og han er MEGET glad både for sine bedsteforældre og også for sin far?? Der sidder bare lidt og nager...den der med at man er en dårlig mor osv...men det ville give mig så meget...har nu været alene mor i et år og først i denne uge rasmus er begyndt at have drengene som han skulle have haft fra starten.
Hvad siger I...vær ærlige nu??
Er jeg en ravnemor??
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2008

Loggidut

niks...rejs, og lad knægten holde lidt ferie fra dig....
så er både du og han ladet meget bedre op når i kommer hjem igen...så mit råd er...rejs....og nyd det

knus fra loggi

ps/køb lige en souverier med hjem til mig...ik!8D

Anmeld

25. marts 2008

Pia.

Søde Eva, hvis ikke du sku fortjene en sådan tur, så ved jeg ikke hvem skulle... afsted med dig...
Selvfølgelig vil du savne dine drenge, men de vil ekske et par dage hos Monner og morfar.og også hos deres far...
Det jeg lidt tror nager dig det er at du ville være langt væk og at Rasmus vil stå med et stort ansvar... og jeg kender dig hvordan du vil bekymre dig, men dine forældre er der og det skal nok gå, så afsted med dig... og rigtig god tur...

Knus fra Pia(H)

Anmeld

25. marts 2008

Karina N.

Kan du så komme afsted!;)
Vi tog en 4-dages tur til Prag i december og der var ingen af børnene der led overlast... De var hos min søster og alt var arrangeret så dagligdagen ikke skilte sig ud fra det sædvanlige. Det var skønt at være afsted og endnu skønnere at komme hjem igen:D

God tur!

Kh.
Karina

Anmeld

25. marts 2008

MorCamilla

Hejsa Eva..

Jeg synes bestemt at du skal tage afsted, og få en rigtig hygelig tur med veninden..:D
Man har som forældre også brug for lidt "alene" tid, uden børnen. (især hvis man er alene med dem, kunne jeg forestille mig(?)) og 4 dage, det skal både du og børnene nok overleve...;)

Vi tog sidste år en weekend (fra fredag formiddag til søndag aften) uden Mikkel. Han var hos min mor, og han havde haft det skønt.. :) Self. savnede vi ham, men vi nød altså også at have lidt tid sammen, kun os to.. (L)

Knus fra Camilla.

Anmeld

25. marts 2008

MorCamilla

Hejsa Eva..

Jeg synes bestemt at du skal tage afsted, og få en rigtig hygelig tur med veninden..:D
Man har som forældre også brug for lidt "alene" tid, uden børnen. (især hvis man er alene med dem, kunne jeg forestille mig(?)) og 4 dage, det skal både du og børnene nok overleve...;)

Vi tog sidste år en weekend (fra fredag formiddag til søndag aften) uden Mikkel. Han var hos min mor, og han havde haft det skønt.. :) Self. savnede vi ham, men vi nød altså også at have lidt tid sammen, kun os to.. (L)

Knus fra Camilla.

Anmeld

25. marts 2008

Karina Worninger

Som alle de andre siger, så har du godt af lidt ferie.
Og børn har også godt af lidt ferie fra deres forældre.:D
Så jeg håber at du får en dejlig ferie og bare vil nyde det.
knus herfra

Anmeld

25. marts 2008

Honningblomst

Tusind tak for jeres svar...problemet er nok at jeg faktisk ikke mener at så små børn som min den lille har godt af at være væk fra sine forældre så mange dage, MEN nu er der jo en far som er lige så meget forældre som jeg og lige så vigtigt.
Så jeg gør det sgu...rejsen er bestilt og så må de store vælge hvem de vil være hos og den lille hos farmand.
Tak for svar...alle..:)
Eva

Anmeld

25. marts 2008

Mikkelmusen

Vi skal altså til Jylland til sommer uden Filuca og hun vil være 10½ måned på det tidspunkt ca. Det er fra fredag til søndag, så det er 2 nætter uden far og mor. Jeg tror altså ikke der er noget i vejen for at være væk fra sine forældre et par dage selvom man er lille. Jeg mener, de glemmer jo ikke hvem vi er.

Rejs du bare, og nyd det. Bare det var mig der skulle til London og ikke Jylland... (selvom jylland er ok :) )

Christina - som bestemt ikke har dårlig samvittighed (endnu) over at lade andre passe mit barn 2--4 dage :)

Anmeld

25. marts 2008

Pia.

Eva skriver:

Tusind tak for jeres svar...problemet er nok at jeg faktisk ikke mener at så små børn som min den lille har godt af at være væk fra sine forældre så mange dage, MEN nu er der jo en far som er lige så meget forældre som jeg og lige så vigtigt.
Så jeg gør det sgu...rejsen er bestilt og så må de store vælge hvem de vil være hos og den lille hos farmand.
Tak for svar...alle..:)
Eva

jeg kan bestemt godt følge dig - helt sikkert. jeg har heller aldrig været væk fra mine børn mere end en overnatning, så jeg forstå dig godt og guderne må vide hvornår jeg har mod på det;) Men jeg står jo heller ikke i samme situartion som dig... - er sikker på du får en hyggelig og dejlig tur bare med at nyde det...

God tur:)

Knus fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.