Uha, jeg står i lidt af et dilemma.
Min veninde og jeg har siddet og leget lidt med tanken om en forlænget weekend til London...4 overnatninger i maj måned.
Ville være så fedt. har aldrig været i London og min veninde har boet der i to år, så det er jo den perfekte guide og der er så meget jeg gerne vil se og opleve derover....vi kan gøre det for under 2000kr med overnatninger og flybilletter, så økonomien ser helt fin ud...:)
Det er i min weekend, men mine forældre har ferie og vil gerne tage drengene, men regner også med at deres far gerne vil....i hvert fald i weekenddagene.
Så alt er planlagt og lige til at gå til...MEN, kan jeg tage væk fra min den lille dreng...han er lige blevet 2 år, men tænker æidt at han jo er hos farmand(forhåbentlig de to af nætterne) og han er MEGET glad både for sine bedsteforældre og også for sin far?? Der sidder bare lidt og nager...den der med at man er en dårlig mor osv...men det ville give mig så meget...har nu været alene mor i et år og først i denne uge rasmus er begyndt at have drengene som han skulle have haft fra starten.
Hvad siger I...vær ærlige nu??
Er jeg en ravnemor??
Knus Eva..
Anmeld