Kan man vaske dukkerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. august 2009

Tynen

I ved, dem med plastik arme/ben/hoved og den praktiske hvide krop i stof der jo ikke samler særlig meget skidt efter 14 dage i haven med traktorkørsel og jordgravning og som jo klart skal med Stella i seng hver aften?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

Marco2

Ja, den hopper jeg også lige på. Har tænkt at de da nok bliver ødelagt, og Emily ville segne hvis ikke hun har sin (Ma)Thilde....

For lidt snakset er hun da ved at være eftersom hun jo er en meget travl dukke, der både graver have, skal smøres ind i solcreme jævnligt hvorefter hun skal spise vandmelon og andre gode sager. 

AG

Anmeld

1. august 2009

Tynen

Marco2 skriver:

Ja, den hopper jeg også lige på. Har tænkt at de da nok bliver ødelagt, og Emily ville segne hvis ikke hun har sin (Ma)Thilde....

For lidt snakset er hun da ved at være eftersom hun jo er en meget travl dukke, der både graver have, skal smøres ind i solcreme jævnligt hvorefter hun skal spise vandmelon og andre gode sager. 

AG

Har smidt samme sprg. på Øffen, så du kan evt. lure med derinde hvis der ikke kommer nogle vise ord herinde

Tror jeg giver det en chance. Smider den nok lige i et pudebetræk så den ikke får "mærker".
Stella er nemlig meget opmærksom på om Lise får en "Av"

Og ja - Livet som dukke er ikke altid let. Det er meget der skal laves i løbet af en hel dag

Anmeld

1. august 2009

Juniors mor

Jeg har gjort det - og der skete ikke noget udover at jord, youghurt og kødsovs blev vasket af Lises og Dorthes beskidte kroppe

De fik en gang Vanish på mave og ryg, 30 grader finvask (vaskede noget sengetøj samtidig så det ikke var så voldsomt for de kære dukker....) Ja, og bagefter kom de også i tørretumbleren, hvilket de også overlevede uden mén......

Ved selvfølgelig ikke om alle dukker kan oveleve det. Lise er en gammel slaskedukke fra min barndom og Dorthe er en ny slaskedukke og jeg ved ikke om fyldet er det samme, men de klarede det altså begge fint, og lur mig om de ikke får samme tur igen om ca 14 dage.....

-Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.