Eksperthjælp: Smerter i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
0 svar
0 synes godt om
17. januar 2014

Vivi Hollænder

"Smerter i maven"

Hej  :-)
Jeg har været sammen med min kæreste i 7 måneder og vi har aldrig brugt nogen form for beskyttelse. Fra ca 2 måneder siden begyndte jeg at få nogen stikkene/stød i underlivet, og jeg begyndte at få halsbrænd og sureopstød der førte til at jeg fik kvalme og kastede op. Jeg er en overvægtig pige, men fra 1 måned siden mærkede jeg på min mave i siden og ind mod navlen, og jeg synes den virkede større og hårer end fra nogen måneder siden. Jeg har efterfølgende mærket på min mave og den virker større end sidste måned, jeg har også følt mig mere træt og kan sove dagen lang. Min mave er nogengange så øm at min kæreste ingengang kan røre ved den. Jeg ved ikke hvad det skyldes har oga oplevet nogen Niv i lenden. Jeg føler mig gravid, men tog en test igår og den var negativ men tager en igen efter januar. Håber du kan svare på hvad det måske kan være! :-)

Vivis svar

Kære dig
Jeg kan desværre ikke svare dig på, hvad dine maveproblemer skyldes. Sandsynligheden for at du er gravid er ikke stor, når graviditetstesten viste negativ. Dine symptomer tyder mere på, at årsagen skal findes i mave/tarmsystemet. Derfor vil jeg råde dig til at gå til lægen, så du kan blive undersøgt grundigt.

Kærlig hilsen Vivi

I Vivis brevkasse kan du få svar på alle spørgsmål, der vedrører din eller din partners seksualitet eller jeres fælles sexliv.

Se Vivis hjemmeside på: Bedresexliv.dk

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.