Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja84 skriver: Ja, vi havde snakket om IDA hvis vi ventede en pige Hvad med Mie eller Mia også 2 flotte navne Linea og Gry er også flot eller måske Ronja
Ja, vi havde snakket om IDA hvis vi ventede en pige Hvad med Mie eller Mia også 2 flotte navne Linea og Gry er også flot eller måske Ronja
Mia eller Mie bliver det ikke, Da jeg hedder Mia Gry kunne måske godt være, den skal jeg lige tygge på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
merethe skriver: Mie Lærke Lise Maja
Mie
Lærke
Lise
Maja
Mie bliver det desværre ikke da jeg hedder Mia
Chrizta skriver: Liam og...RosaNikaVeraMilaSiaSagaFrejaNeelTheaSmillaSelmaRieMieFionaNoraMiraPetraJuliaDisa
Liam og...RosaNikaVeraMilaSiaSagaFrejaNeelTheaSmillaSelmaRieMieFionaNoraMiraPetraJuliaDisa
Freja har vi faktisk snakket om og det var nok også Navnet hvis ikke vi havde nogle gode venner hvis datter hedder det
Maja84 skriver: Aya SilkeSiljaGaiaIda LivaSofie/SofiaEmilieOliviaRosa/roseLilliLea(h)Signe
Aya SilkeSiljaGaiaIda LivaSofie/SofiaEmilieOliviaRosa/roseLilliLea(h)Signe
Mange rigtig gode bud
lineog4 skriver: Jeg har en Liam og hans søskende hedder: Dina, Lia og Linus
Jeg har en Liam og hans søskende hedder: Dina, Lia og Linus
Smukke navne
BabyLove83 skriver: Thea Julie Wilja/Vilja
Thea
Julie
Wilja/Vilja
Vilja kan jeg godt lide, det må jeg lige lufte for manden
Liam & Neya
roenlund skriver: Jeg har altid gerne ville have en Aya men efter jeg er blevet lærer mødte jeg desværre et barn der har "ødelagt" navnet for mig
Jeg har altid gerne ville have en Aya men efter jeg er blevet lærer mødte jeg desværre et barn der har "ødelagt" navnet for mig
Mine forslag:
Liam og ...
Lotte
Asta
Emmy
Molly
Tilda
Liam & Luca
Liam og Celina, Liam og Louisa, Liam og ...
… Hera, Lisa, Lina, Tinke, Freya….
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128