Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malunsesmutti skriver: Liam og : Lykke, Lina, Sandra, Lukka, Lotte, Lærke eller Luna :-)
Liam og : Lykke, Lina, Sandra, Lukka, Lotte, Lærke eller Luna :-)
Lykke kan jeg faktisk godt li, det havde jeg egentlig ikke troet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pigent skriver: Liam ogJuliaOliviaMerleSmillaGaiaMatheaNajaLeaSiaCelina
Liam ogJuliaOliviaMerleSmillaGaiaMatheaNajaLeaSiaCelina
Tak, Naja har vi faktisk snakket om er bare ikke sikker på det er det helt helt rigtige, men mon jeg nogensinde bliver sikker
Ms.Sunshine skriver: Jeg kendte en overgang et sæt trillinger som hed Liam, Connor og Lily... Andre navne jeg synes er søde med Liam er Emma Olivia Sophia/Sofia
Jeg kendte en overgang et sæt trillinger som hed Liam, Connor og Lily...
Andre navne jeg synes er søde med Liam er
Emma
Olivia
Sophia/Sofia
Jeg ville bare rigtig gerne at lillesøster skulle hedde Lili men det er faren bare slet ikke med på desværre, ellers mit ynglings
Maja84 skriver: Aya SilkeSiljaGaiaIda LivaSofie/SofiaEmilieOliviaRosa/roseLilliLea(h)Signe
Aya SilkeSiljaGaiaIda LivaSofie/SofiaEmilieOliviaRosa/roseLilliLea(h)Signe
Ida er jeg også vild med men det hedder min søster desværre
roenlund skriver: Ida er jeg også vild med men det hedder min søster desværre
roenlund skriver: Vi skal jo om en tre mdr tid have en lillesøster til Liam men vi kan ikke blive enige om et navn, der er ingen vi begge kan lide bare lidt, så piger kom med inspiration... Storebror hedder Liam vi vil gerne have at lillesøsters navn ikke er meget langt og samtidig er nogenlunde lige ud af landevejen så helst ikke noget med spøjse stavemåder Håber i kan inspirere så vi kan finde bare et navn vi begge kan lide
Vi skal jo om en tre mdr tid have en lillesøster til Liam men vi kan ikke blive enige om et navn, der er ingen vi begge kan lide bare lidt, så piger kom med inspiration...
Storebror hedder Liam vi vil gerne have at lillesøsters navn ikke er meget langt og samtidig er nogenlunde lige ud af landevejen så helst ikke noget med spøjse stavemåder
Håber i kan inspirere så vi kan finde bare et navn vi begge kan lide
Mie
Lærke
Lise
Maja
Jeg har en Liam og hans søskende hedder: Dina, Lia og Linus
Thea
Julie
Wilja/Vilja
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128