At få et 3.barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.539 visninger
15 svar
6 synes godt om
17. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej

Vi går og snakker frem og tilbage om at få barn nr 3, manden er meget skruk. der er i forvejen en der er tæt på 4 år og en der er tæt på 2 år, der er økonomi og overskud til en mere, men derfor er tvivlen der stadig lidt

Så jer med 3 børn, har i ikke lyst til at fortælle hvordan det var at gå fra 2-3 børn? Gerne både det gode og dårlige

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

baby012

følger med  

Anmeld

17. januar 2014

baby012

17. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej

Vi går og snakker frem og tilbage om at få barn nr 3, manden er meget skruk. der er i forvejen en der er tæt på 4 år og en der er tæt på 2 år, der er økonomi og overskud til en mere, men derfor er tvivlen der stadig lidt

Så jer med 3 børn, har i ikke lyst til at fortælle hvordan det var at gå fra 2-3 børn? Gerne både det gode og dårlige

På forhånd tak

Det gjorde ikke den store forskel, men....jeg ville ønske, at der havde været større aldersforskel på 2 og 3 (nummer 2 var 2 år, da den mindste kom til).
2 år er for lidt til at forstå, at man nogle gange må vente lidt, og når jeg står alene med 3 børn, så er alting et prioriteringsspørgsmål, som den ældste på 6 sagtens kunne forstå, men nr. 2 kom tit i klemme, og den dårlige samvittighed kom tit krybende, af samme grund har jeg ubevidst været mere overbærende med nr. 2, end jeg har med 1 og 3.
Hvis nr. 2 er 3 år eller ældre, vil det hele være lidt nemmere.
Uh, det blev lidt rodet, beklager.

Anmeld

17. januar 2014

chael

Anonym skriver:

Hej

På forhånd tak

Det var sindssygt hårdt. Og mit råd er: lad være!!!!

For andre er det sikkert anderledes... Men fuck det er pisse hårdt med 3 børn!!!

Anmeld

17. januar 2014

Rockertand

chael skriver:

Det var sindssygt hårdt. Og mit råd er: lad være!!!!

For andre er det sikkert anderledes... Men fuck det er pisse hårdt med 3 børn!!!

Wauu....øh, kan du uddybe lidt nærmere?, for jeg synes ikke, at det er overvældende, og jeg er alene med børnene fra mandag til fredag. Synes faktisk kun, at det er en mundfuld, når vi er syge eller 3 børn kalder på mors hjælp på én gang.

Anmeld

17. januar 2014

SjeBets

jeg er blevet overrasket over at det ikke var nemmere, jeg har to store børn så troede med to store børn, var der masser af hjælp så var det da piece of cake at få en nu ( mine er 9 og 13) 

Og de vil gerne hjælpe, men de har også meget i deres liv, så synes faktisk jeg er lidt stresset. Mere end da jeg var alene med de to da de var små ...

men det er jo forskellige fra barn til barn hvordan de bliver, mine børn har været meget selvstændige, måske fordi jeg har været alene med dem, og de vidste at hvis de ville have mad på bordet så skulle jeg have lov til at lave det, men den lille her er meget mor glad så hun hænger på armen hele tiden og far er selvstændig, så det er lidt besværligt at været der for de andre nogle gange, og det er jeg ret ked af, håber ikke de føler sig for forsømt 

Anmeld

17. januar 2014

chael

Rockertand skriver:

Wauu....øh, kan du uddybe lidt nærmere?, for jeg synes ikke, at det er overvældende, og jeg er alene med børnene fra mandag til fredag. Synes faktisk kun, at det er en mundfuld, når vi er syge eller 3 børn kalder på mors hjælp på én gang.

Det har været for meget for MIG!!

Det er jo ikke sikkert det er det for dig og andre med 3 børn.

Men jeg føler mig ikke tilstrækkelig... Der er 2,5 år imellem dem...

Og jeg ville ønske jeg vidste hvad jeg gik ind til, for så havde jeg aldrig gjort det...

Jeg elsker dem alle 3 og ville ikke undvære den for noget i hele verden... Men for MIG er det sindssygt hårdt..

Jeg er også alene med mine...

Anmeld

17. januar 2014

Krussedulle

Anonym skriver:

Hej

På forhånd tak

Jeg syntes ikke umiddelbart at det har gjort den store forskel!

Men vi er også 2 om alting!

Nu har vi et skolebarn, det kræver lige en tilvænning, og de to små er begge i den der skønne trodsalder

Men jeg syntes det er skønt!

Vil enormt gerne have nr 4, om nogle år!

Anmeld

18. januar 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar alle sammen, det lyder til det vist er meget forskelligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.