Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er rigtig flot lavet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marianne1989 skriver: Sengen er omformet, som skrevet ovenfor .. Det er en helt almindelig IKEA seng i brun. .. Den har kostet mig 675 kr, fordi det var udstillingsmodellen vi tog
Sengen er omformet, som skrevet ovenfor .. Det er en helt almindelig IKEA seng i brun. .. Den har kostet mig 675 kr, fordi det var udstillingsmodellen vi tog
Jeg syntes at du er helt vildt utrolig smuk, nu er jeg selv overvægtig, men så langt henne du er på det her billede tror jeg er min størrelse normalt, jeg tør slet ikke tænke på hvordan jeg ender
Marianne1989 skriver: Halluuuu, så er det tid til Update .. Maven vokser og vokser, jeg har i øvrigt psyko ondt i mine led i hænderne!!! Ellers ingen klager herfra. Udover billedet af mavse, skal I da lige se det IKKE færdige babyværelse - men godt på vej babyværelse . Mangler sofa med skammel, så er alle de store ting købt Ps. Fuglene er håndlavet og er af maling (lidt stolt haha)
Halluuuu, så er det tid til Update .. Maven vokser og vokser, jeg har i øvrigt psyko ondt i mine led i hænderne!!! Ellers ingen klager herfra. Udover billedet af mavse, skal I da lige se det IKKE færdige babyværelse - men godt på vej babyværelse . Mangler sofa med skammel, så er alle de store ting købt
Ps. Fuglene er håndlavet og er af maling (lidt stolt haha)
Fin babyhule
Rigtig flotte ting, sejt du selv har lavet det! sengen ser fin og dyr ud, fedt du har lavet en ikea seng om
Må jeg spørge hvor du har fået fat i de små bøjler henne?
Du ska da være indretnings dessiner! Ser vildt fedt ud! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128