32+6 - snyder med 1 dag. se babyværelse!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.581 visninger
15 svar
45 synes godt om
17. januar 2014

Marianne1989

Halluuuu, så er det tid til Update .. Maven vokser og vokser, jeg har i øvrigt psyko ondt i mine led i hænderne!!! Ellers ingen klager herfra. Udover billedet af mavse, skal I da lige se det IKKE færdige babyværelse - men godt på vej babyværelse . Mangler sofa med skammel, så er alle de store ting købt

Ps. Fuglene er håndlavet og er af maling (lidt stolt haha) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

Marianne1989

Klik her og skriv...

Anmeld

17. januar 2014

lycly

Sikke en fin barnevogn!
Og fin lille babybule

Anmeld

17. januar 2014

Laulund87

Sikke nogle fede ting og fin mave, den kan du godt være stolt af! Det er ikke så usædvanligt med en lille mave, bare kig på de kendte

Hvad er det for en barnevogn, den ser speciel ud?

Anmeld

17. januar 2014

Loa

Godt nok nogle fine ting

Anmeld

17. januar 2014

Marianne1989

Laulund87 skriver:

Sikke nogle fede ting og fin mave, den kan du godt være stolt af! Det er ikke så usædvanligt med en lille mave, bare kig på de kendte

Hvad er det for en barnevogn, den ser speciel ud?

Det er en Silver Cross Elegance - og for at det skal lyde rigtig fornemt, er det den samme som hertuginden Kate bruger haha 

Jeg har i øvrigt malet og ombygget alle møblerne selv  .. Min kæreste er lidt bekymret for hvad vi skal sige til vores søn, når mor her har klaret alle håndværker-jobsene som højgravid og far har lavet mad

Anmeld

17. januar 2014

lykkekevin

Marianne1989 skriver:

Halluuuu, så er det tid til Update .. Maven vokser og vokser, jeg har i øvrigt psyko ondt i mine led i hænderne!!! Ellers ingen klager herfra. Udover billedet af mavse, skal I da lige se det IKKE færdige babyværelse - men godt på vej babyværelse . Mangler sofa med skammel, så er alle de store ting købt

må man spørg hvor du har købt den seng hen lidt lækker

Anmeld

17. januar 2014

Marianne1989

lykkekevin skriver:

må man spørg hvor du har købt den seng hen lidt lækker

Sengen er omformet, som skrevet ovenfor .. Det er en helt almindelig IKEA seng i brun. .. Den har kostet mig 675 kr,  fordi det var udstillingsmodellen vi tog  

Anmeld

17. januar 2014

Swerg

Marianne1989 skriver:

Kvinde ! Hvem er du?!? 

Superwoman?!? 

SlaP AF du er sej!!!

Anmeld

17. januar 2014

liten-mamma

Marianne1989 skriver:

Hvor er du sej mand  Super flotte ting! Glæder mig til at se det færdige resultat. 

Forøvrigt, super fin lille baby bule du har fået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.