Jeg er efterhånden der hvor jeg føler, at jeg er bange for det næste der sker.
Jeg føler mig utryg, fordi jeg synes der er sket så mange dårlige ting om og om igen.
Hvornår vender det? Kan vi virkelig komme ud for mere l***?
Først flytter mine forældre fra hinanden - det er en længere historie, som jeg ikk vild komme videre ind på, men det har taget og tager stadig hårdt på mig. Så bukker jeg selv under for stress og depression, jeg er det forkerte sted på det forkerte tidspunkt jobmæssigt, jeg har fået brugt 3,5år på en uddannelse som slet ikk er mig - hvilket jeg rigtig har fundet ud af i mit sidste tidsbegrænset arbejde, som jeg blev sygemeldt fra, min kæreste blev fyret fra sit arbejde, så fandt vi ud af, at jeg var gravid - men lykken varede kort - det endte i en spontan abort, stormen ødelagde noget af vores skur og gav en ordentlig bule i vores bil, vores økonomi ser rådden ud for tiden, fordi der sker en masse ting som vi skal bruge penge på at reparerer, færdiggøre, osv. Derudover kommer min kæreste ikk til at få så meget udbetalt i dagpenge, som vi havde troet, pga. fradrag der har ændret sig (det skal jeg dog have tjekket nærmere efter - jeg tror måske der er sket en fejl). Og så kom vores hvalp til skade med sit øje og vi skulle have ham opereret - hvilket kostede 8.000,- Dette er ting der er sket siden d. 28. november.
Derinden er der også sket en masse andet, men synes lige nu, at det hele kollapser og jeg føler mig efterhånden rigtig utryg - for hvad er det næste der sker?
Anmeld