hva med at lave en samlet tråd med alle fødselsdags kagerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.136 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. juli 2009

Lene76

Syntes bare i alle har været så dygtige og kreative......

Så vis mig din kage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

ivfmarie

Jeg vil da gerne showe off..... To unger med fødselsdag i juli - det giver åbenbart 3 fødselsdagskager: Èn til Malte, én fælles og én til Freja.

Marie - færdig med kage!!

Anmeld

1. august 2009

Lene76

hmmmm shit de er flotte kan godt forstå du vil showe off.....

Anmeld

1. august 2009

Bamseboet :D

Her er så ungernes kager..

men de er godt nok ikke så flotte som dine ( har også kun prøvet at lave de her 4) så mon ikke øvelse gør mester??

Den ene er vores standart lagkage ( mandariner, bananer, kagecreme med flødeskum, og købe kage lagbunde. oven på toppen er smurt shokolade sovs på, for at holde mmfèn syntes den er blevet en ret flot Tøse lagkage
Med en lille pige bamse.

Den anden er en Supermands-Bjørn ( den har blå kappe på med et "S" på. og så skulle der ligge skelet hoveder på, sagde Bjørn)
den er lavet af alm chokoladekage, med blå striber. og bjørn ville så have flødeskum uden på

Den hvide med de 2 små mus er den kage Mille havde med i Dagpleje
det er chokoladekage, med hindbær smørcreme i

Pirat kagen havde Bjørn med i Børnehave
Chokoladekage med  blå striber.

Farverne er ikke så kraftige, da jeg har brugt alm frugt farve. men må snart ud og få købt noget rigtig pasta farve
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. august 2009

Anja

Shit nogle kager !!

Jeg er SLET ikke så kreativ !

Anmeld

1. august 2009

linemus

Ok, her kommer Signe og Nannas fødselsdagskage og så lige et billede af farens fødselsdagsmonstermuffins

Anmeld

1. august 2009

Sweet1978

De er godt nok flotte, jeg var ellers stolt af mine simple kager. Jeg kan slet ikke det der med marcipanlåg og pynt mm. Men Danielle var godt tilfreds med sine kager - heldigvis....

Nu ligger den jo aldrig i den rækkefølge man vælger dem - desværre - ej heller selv om de er nummereret. Men i må selv lige lave rækkefølgen i hovedet, der er  sådan trin for trin billeder. Kagekonen var kun flot før hævning desværre bagefter, skulle der lidt fantasi til, men den var farverig og jeg fik point hos familien for selv at have været kreativ.

Anmeld

1. august 2009

Marco2

Kors hvor er de altså bare flotte allesammen.
Gid jeg havde det overskud til at kast mig ud i sådan noget.

Ag

Anmeld

1. august 2009

Mikkelmusen

her er filucas

Anmeld

1. august 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Her er Carolines dinoer/drager. Næste projekt bliver en kjole-dukkekage (læs: tøsekage!!!) til min papsøsters 9 års fødselsdag, og så står jeg over for en virkelig svendeprøve i september, hvor jeg skal lave en bryllupskage. Forhåbentlig en i 3 lag, så jeg får afprøvet hvordan det skal gøresbr />

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.