Mikkel eller Maks ? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Rikke S

MKBP skriver:

Vi venter en lillebror - men kan ikke finde ud af det med navnet :-) Da vi ventede Karla, havde vi Maks og Mikkel som drengenavne, men det blev jo ikke aktuelt :-) Denne gang ved vi det er en dreng, så det er mere lige til, men hvilket klinger bedst med Karla ?

//Mette

Jeg har stemt Mikkel, for kan simpelthen ikke døje, når navne skal staves på nye mærkelige måder - det minder mig for meget om, noget som "De unge mødre" kan finde på . Men kan rigtig godt lide navnet Max, som man kender det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

modesty

MKBP skriver:

Vi venter en lillebror - men kan ikke finde ud af det med navnet :-) Da vi ventede Karla, havde vi Maks og Mikkel som drengenavne, men det blev jo ikke aktuelt :-) Denne gang ved vi det er en dreng, så det er mere lige til, men hvilket klinger bedst med Karla ?

//Mette

Maks, men jeg ville helt klart stave det med x. 

Anmeld

8. april 2014

N&N

Maks

Anmeld

8. april 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg har stemt Mikkel Synes det er så fint sammen med Karla.

Anmeld

8. april 2014

Anonymo

MKBP skriver:

//Mette

Maks 

Anmeld

8. april 2014

StudPsyk

Mikkel, fordi i staver Maks på den måde. Hvis det havde været Max, havde jeg stemt på det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.