Mikkel eller Maks ? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Max (med x) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Team Putte

MKBP skriver:

Vi venter en lillebror - men kan ikke finde ud af det med navnet :-) Da vi ventede Karla, havde vi Maks og Mikkel som drengenavne, men det blev jo ikke aktuelt :-) Denne gang ved vi det er en dreng, så det er mere lige til, men hvilket klinger bedst med Karla ?

//Mette

jeg har svaret Mikkel men det er kun fordi jeg ikke synes Maks er pænt.. Bare maden det er stavet på.. Det generer mine øjne blev det stavet Max så tror jeg at jeg ville vælge det

Anmeld

15. januar 2014

MortilElias2010

MKBP skriver:

Vi venter en lillebror - men kan ikke finde ud af det med navnet :-) Da vi ventede Karla, havde vi Maks og Mikkel som drengenavne, men det blev jo ikke aktuelt :-) Denne gang ved vi det er en dreng, så det er mere lige til, men hvilket klinger bedst med Karla ?

//Mette

Helt sikkert Mikkel. Syntes godt nok ikke Maks er et navn - som det er stavet i indlægget. 

Anmeld

16. januar 2014

Kløver

Synes Max er sådan et dejligt navn og passer godt sammen med Karla

Anmeld

16. januar 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP

Tak for alle jeres svar  Grunden til stavemåden er egentlig den, at både jeg og kæresten har rimelig jævne navne med M og K og Karla er jo også ret jævnt  Og så synes jeg bare at Max ville være lidt for "specielt" når det er med X ! Men men det bliver nok Mikkel - det er det  kæresten er mest opsat på  Men vi må se hvordan vi ser på det når han engang er her !!

//Mette

Anmeld

16. januar 2014

Pcokate

MKBP skriver:

//Mette

Kan bedst lige Mikkel da stavemåden på Maks...  Okay er måske lidt skør der

Anmeld

16. januar 2014

MorDk

Mikkel er jeg mest til... ♥

Anmeld

16. januar 2014

Nilla86

Mikkel

Anmeld

19. januar 2014

Iii

Helt klart Mikkel 

Anmeld

19. januar 2014

22

Mikkel - det er et sødt navn. (Og mht Maks, så kan jeg bare ikke lade være med at tænke på ham der Max, der var med i de unge mødre - han var vist lidt af en uheldig type)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.