Lige en sidste update herfra.
Jeg røg ind igen igår da jeg fik endnu flere smerter og blev utilpas med kvalme og svimmelhed.
Der var stadig intet at se andet end mine slimhinder var meget hævet.
Jeg fik taget endnu en blodprøve som jeg fik svar på idag og tallene var faldet helt ned til ikke gravid. Så nu skal vi bare op på hesten igen.
Vi så med på scanningen og så de fineste ( mange) æg i mine æggestokke så lægen sagde at jeg var meget fertil så hun var på ingen måde bekymret for at vi skulle få problemer med at blive gravide igen.
Hvilket jo er den bedste nyhed man kan få i denne situation. Og så sagde hun at selvom der ikke var noget "unormalt" i denne sa så skulle jeg bare kontakte min læge når jeg var gravid igen hvis jeg havde brug for at se om alt var som det skulle være . For så ville jeg få en henvisning.
Synes godt nok det har været en hård omgang at være igennem. Mest med smerterne der har fulgt med og trætheden.
Jeg er okay nu. Bortset fra underlivet som føles som om det er blev revet ud og trampet på og smidt op igen.

alle de undersøgelser og scanninger der har været på de få dage har simpelthen smadret mit underliv.
Nå men jeg er heldigvis ovre det meste af blødningen. Det virker som om det er ved at stoppe nu her. Så det er dejligt.
Så nu ser jeg frem til at min mens stopper og vi kan komme igang igen.
Tak for jeres støtte herinde. I har været guld værd i denne omgang jeg har været igennem. En omgang jeg aldrig i min vildeste fantasi troede jeg skulle igennem. Men det kom jeg og så må vi bare videre
Anmeld