Update på. Har brug for hjælp endnu engang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.217 visninger
17 svar
8 synes godt om
15. januar 2014

Mother-love

Godaften de damer.

Jeg skrev igår at jeg havde brunt udflåd. Og smerter.
Imorges har det ændret sig til frisk blod.
Men det bliver oppe i skeden. Har ikke haft noget i trusserne endnu.

Men jeg var til scanning her kl 16.30. Og de kunne intet finde. Hverken indeni eller udenfor livmoderen. Så jeg skal op og have taget blodprøver her kl 19. Og så igen fredag morgen. Og vil så få svar fredag eftermiddag om hvordan talene ser ud.

De sagde at enten er jeg ved at abortere, gemmer sig uden for livmoderen ellers er jeg kortere end beregnet. Men tror nu mere jeg er ved at abortere. For jeg testede positiv 3+6 så tror ikke på jeg er kortere end beregnet.

Men fredag eftermiddag vil jeg som sagt få svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Fru Ebied

Øv altså. Hvor sidder dine smerter? Da jeg havde et foster udenfor livmoderen ( på 4,6 cm ), havde jeg frygteligt ondt bagtil og i min ene skulder. 

Jeg blødte en smule hver morgen - friskt blod.

Anmeld

15. januar 2014

Mother-love

Fru Ebied skriver:

Øv altså. Hvor sidder dine smerter? Da jeg havde et foster udenfor livmoderen ( på 4,6 cm ), havde jeg frygteligt ondt bagtil og i min ene skulder. 

Jeg har egentlig ikke rigtig ondt lige nu. Men har noget der trækker om i højre balle. Eller lige over ballen ved lænden.

men jeg har så lige snakket med min mor. Og hun siger at hun blev falsk gravid to gange før hun blev gravid med mig. Alle teste viste positive også blod prøverne. Og hun havde en masse symptomer som opkast ømme bryster maven voksede lidt osv. Men da hun kom til scanning i uge 12. Var der intet. Fra scanningen intet viste gik der et par dage så kom hendes mens. Så ee bange for at det er det samme jeg gennemgår. Noget som faktisk er umuligt. Men så ikke alligevel.

Anmeld

15. januar 2014

Mother-love

Fru Ebied skriver:

Jeg har egentlig ikke rigtig ondt lige nu. Men har noget der trækker om i højre balle. Eller lige over ballen ved lænden.

men jeg har så lige snakket med min mor. Og hun siger at hun blev falsk gravid to gange før hun blev gravid med mig. Alle teste viste positive også blod prøverne. Og hun havde en masse symptomer som opkast ømme bryster maven voksede lidt osv. Men da hun kom til scanning i uge 12. Var der intet. Fra scanningen intet viste gik der et par dage så kom hendes mens. Så ee bange for at det er det samme jeg gennemgår. Noget som faktisk er umuligt. Men så ikke alligevel.

Anmeld

15. januar 2014

Mor til Ella

Havanagila skriver:

Godaften de damer.

Jeg skrev igår at jeg havde brunt udflåd. Og smerter.
Imorges har det ændret sig til frisk blod.
Men det bliver oppe i skeden. Har ikke haft noget i trusserne endnu.

Men jeg var til scanning her kl 16.30. Og de kunne intet finde. Hverken indeni eller udenfor livmoderen. Så jeg skal op og have taget blodprøver her kl 19. Og så igen fredag morgen. Og vil så få svar fredag eftermiddag om hvordan talene ser ud.

De sagde at enten er jeg ved at abortere, gemmer sig uden for livmoderen ellers er jeg kortere end beregnet. Men tror nu mere jeg er ved at abortere. For jeg testede positiv 3+6 så tror ikke på jeg er kortere end beregnet.

Men fredag eftermiddag vil jeg som sagt få svar.

Hvor langt skulle du være henne?

Anmeld

15. januar 2014

Mother-love

Mor til Ella skriver:

Hvor langt skulle du være henne?

5+3
Det er vidst slut nu. For bløder kraftigt nu.

Anmeld

15. januar 2014

Rødhætte

Havanagila skriver:

5+3
Det er vidst slut nu. For bløder kraftigt nu.

Det er jeg ked af at høre..

Stort herfra

Anmeld

15. januar 2014

Mother-love

Rødhætte skriver:

Det er jeg ked af at høre..

Stort herfra

Tak for
Ja synes det er lidt hårdt lige nu. Men vi skal bare op på hesten igen

Anmeld

15. januar 2014

VIPpigen

Åhh, det er jeg ked af søde... Håber det snart er jeres tur.

Anmeld

15. januar 2014

Mother-love

VIPpigen skriver:

Åhh, det er jeg ked af søde... Håber det snart er jeres tur.

Tusinde tak og ja vi for den er der næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.