Brug for råd/tips ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Pigent skriver:

Nu har jeg læst lidt videre i tråden, ikke det hele

Synes i skal sige at familie må godt tag børn med også hvis der er nogle venner der har helt små børn der fx bliver ammet.

Jeg vil bestille mad ude fra (jeg kender nogle steder så skriv en privat besked hvis du vil vide dem) og festen kan i holde hjemme hvis i har plads eller hos en af jeres forældre hvis de har plads ellers leje et fest lokale/forsamlingshus.
Kjolen kan du købe på tilbud.
Vaser til bordene er der oftes hvis man lejer lokale ellers tag i genbrug og finde nogle sjove glas flasker i forskellig størrelser også sæt en enkel blomst eller to i.
Bordkort og invitationer, kan i selv lave, hvis i bare vil have noget enkelt så er det nemt (Søg på Google så kommer der sikkert nogle billeder)

Okay kan man godt tillade sig at skære nogle børn fra fordi de ikke er familie, er lidt splittet :/ 

Okay hvor i landet ligger de steder du kender til?

Er ret kreativ selv, så ville helt bestemt selv lave den del - elsker det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Flødebollen

Anonym skriver:

Hej i stuerne

Sagen er den at kæresten og jeg gerne vil giftes, men har ikke de store penge at gøre med til evt. opsparing, da vi også spare op til projektbaby. 

Så vil gerne have lidt tips og ideer til et "spare"-bryllup som stadigvæk er "smukt", hvis i forstår

Vi er ikke spicelt kræsne - bare det bliver hyggeligt og en uforglemmelig dag

Vi har også været inde på et hemmeligt bryllup på rådhuset, bare os to - også tage det store kirke-bryllup når der kommer lidt mere luft i budgettet. Meeeen at skulle holde det hemmeligt for familie og venner,  især min mor og svigermor, har jeg det lidt skidt med, da jeg tror de vil blive mere end skuffet. 

Vi ville blive omkring 56, hvoraf de 16 er børn i forskellige aldre. Også er familien og venner også indskærpet til de tætteste.

Så kom gerne med en masse ideer og forslag?  

Og evt. hvordan du selv holdte og hvad det kostede

Jeg er nok ikke den rette at spørge..

Vi ender vel på cirkus 60.000… Og vi har endda været heldige med nogle ting, der ikke har kostet som forventet.. Det var nok endt på 80.000 ellers. 

Anmeld

21. januar 2014

JacobsMoar

Vi blev gift på rådhuset en lørdag formiddag, vi havde absolut ingen penge så de få inviterede fik at vide at vi ønskede os at de var med til vores dag, men at de selv måtte betale deres brunch.. Til gengæld ville vi ikke have gaver !!

- det fik vi så alligevel, alle betalte glædeligt og var vildt glade for at vi turde stå frem og sige det som det var, og at de kunne være med alligevel..

Anmeld

21. januar 2014

Pigent

Anonym skriver:

Okay kan man godt tillade sig at skære nogle børn fra fordi de ikke er familie, er lidt splittet :/ 

Okay hvor i landet ligger de steder du kender til?

Er ret kreativ selv, så ville helt bestemt selv lave den del - elsker det

Øst/midt Jylland, men ved den ene køre gerne langt

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Pigent skriver:

Øst/midt Jylland, men ved den ene køre gerne langt

Okay må lige se hvad vi bliver enige om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.