Hjælp til lagkage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.434 visninger
24 svar
14 synes godt om
15. januar 2014

liten-mamma

Er fuldstændig på bar bund omkring hvad der skal i de to lagkager senere 

Hvad er jeres bedste "opskrift" på en lagkage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Michella2

En flødebollelagkage  Med jordbær i.. Så bliver den ikke så kvalmende sød nemlig, og den smager rigtig godt.. Lavede den selv i weekenden 

Anmeld

15. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

plejer at lave kagecreme med vaniljesmag og så med banaer i midten, og mørk chokoladeglasur på toppen

Anmeld

15. januar 2014

mommy1991

liten-mamma skriver:

Den absolut nemmeste lagkage jeg kender er flødeskum blandet med knuste rutebiler (chokolade-marengs man kan købe i stortset alle butikker).. Og så måske med et lag bananer, jordbær eller kiwi, eller hvad man kan lide.. Den er SÅ nem  

Anmeld

15. januar 2014

Guldet

Vil give emmagirl ret!

Rutebilslagkage er så nem og lave og så smager den bare så godt! Den er et sikkert hit herhjemme. Vi putter bananer i og jordbær om sommeren! MUMS

Anmeld

15. januar 2014

lycly

liten-mamma skriver:

Jeg laver nok jordens mest simple lagkage, men har altså endnu ikke oplevet en bedre

Jeg kommer bare bananer, jordbær og lagkagecreme (hjemmelavet) i og pynter med chokoglasur

Anmeld

15. januar 2014

L&V

liten-mamma skriver:

Jeg er ikke så tosset med en helt masse og slet ikke hvis det bliver for sødt og vammelt så når vi en sjælden gang får lagkage bliver det med kakao bunde et lag med kage creme og banan og et lag med flødeskum med hakket mørk cholkolade og vanilie i og enten macroner eller nødder også med kakao glasur og flødeskum på siden

Anmeld

15. januar 2014

Lukas&Liam<3

Går ud fra du har lavet kagerne hvad endte det med? Er på bar bund til på lørdag. Og tillykke med din store pige

Anmeld

15. januar 2014

BabyMus

Rutebiler!

Anmeld

15. januar 2014

Masig

Michella2 skriver:

En flødebollelagkage  Med jordbær i.. Så bliver den ikke så kvalmende sød nemlig, og den smager rigtig godt.. Lavede den selv i weekenden 

Hvordan laver du den? Jeg er kæmpe fan af lagkage, flødeboller og jordbær så en blanding lyder da som et absolut hit... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.