20+0 og halvvejs :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2014

WantingBaby2012

Papillon skriver:

Ih hvor er du fin! Sådan vil jeg også se ud om to uger

Nu har jeg ikke selv været gravid før, og desværre ikke mærket liv endnu, men min mor, der har tre graviditeter bag sig, fortalte mig, at baby typisk sover, når man selv er aktiv. Så så snart man slapper af, skal der danses rundt derinde

Tak  

For mit vedkommende er maven næsten kommet fra den ene uge til den anden! Men rart endelig at kunne tage tøj på og at folk ikke længere tror at man bare er lidt småfed 

Jeg er også førstegangs, og mærkede det første lille puf 16+9. Men troede jo ikke rigtig at det var det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

WantingBaby2012

**Ønskebabyen skriver:

Super fin mave Ligner meget min da jeg ikke var længere henne synes jeg.. 

Tak 

Skulle din lillemand ikke snart ud og hilse på verden? Det bliver bare FOR spændende!! 

Anmeld

15. januar 2014

**Ønskebabyen

WantingBaby2012 skriver:

Tak 

Skulle din lillemand ikke snart ud og hilse på verden? Det bliver bare FOR spændende!! 

Jo, det synes jeg bestemt lyder som en god ide men tror ikke helt han er enig i den, desværre!

Anmeld

15. januar 2014

M (:

WantingBaby2012 skriver:

Tak 

Har faktisk også lige læst et andet sted, at baby nærmest bliver vugget i søvn når man bevæger sig i løbet af dagen og først er mere aktiv når man selv slapper af. Så det kan måske være lidt af forklaringen til aktiviteten om aftenen/natten. 

Jeg fik dengang fortalt, at det skyldes, at sparkene ikke er så kraftige i starten, så kun nå man ligger stille (i sengen) og slapper af bemærker man aktiviteten derinde (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.