20+0 og halvvejs :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.776 visninger
13 svar
14 synes godt om
15. januar 2014

WantingBaby2012

Hold da fast, så er halvdelen af graviditeten allerede gået! Det har været lidt af en kamp at nå hertil med kvalme, madlede og opkast.

Men vi klarede den og nu står vi så her i uge 20+0 og lillemanden ankommer om ca 140 dage, eller om  4 måneder, 2 uger og 6 dage

Jeg mærker liv hver dag, især om aftenen. Er derfor begyndt at spekulere lidt i, om jeg mon får en lille dreng som ikke synes at aftener og nætter skal bruges til at sove i... 

Smider lige et billede op af hans hule. Vi glæder os til at møde ham til juni 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

liten-mamma

WantingBaby2012 skriver:

Hold da fast, så er halvdelen af graviditeten allerede gået! Det har været lidt af en kamp at nå hertil med kvalme, madlede og opkast.

Men vi klarede den og nu står vi så her i uge 20+0 og lillemanden ankommer om ca 140 dage, eller om  4 måneder, 2 uger og 6 dage

Jeg mærker liv hver dag, især om aftenen. Er derfor begyndt at spekulere lidt i, om jeg mon får en lille dreng som ikke synes at aftener og nætter skal bruges til at sove i... 

Sikke en fin mave!

Anmeld

15. januar 2014

M (:

WantingBaby2012 skriver:

Flot babymave!

Min lille fyr var også primært aktiv omkring kl 23, men han har alle dage haft er godt sovehjerte og har taget lange nattestræk (3-4 timer) helt fra start. (: 

Anmeld

15. januar 2014

Papillon

Ih hvor er du fin! Sådan vil jeg også se ud om to uger

Nu har jeg ikke selv været gravid før, og desværre ikke mærket liv endnu, men min mor, der har tre graviditeter bag sig, fortalte mig, at baby typisk sover, når man selv er aktiv. Så så snart man slapper af, skal der danses rundt derinde

Anmeld

15. januar 2014

Lykke:)

WantingBaby2012 skriver:

Så fin mave!

Min dreng var også MEGET aktiv om aftenen og natten, men han sover fra 23 til 6 om morgenen, en hurtig amning og så sover han videre til 11. Så hans aktivitet i maven er slet ikke den samme som nu

Anmeld

15. januar 2014

**Ønskebabyen

WantingBaby2012 skriver:

Super fin mave Ligner meget min da jeg ikke var længere henne synes jeg.. 

Anmeld

15. januar 2014

siw84

Så fin en mave

Anmeld

15. januar 2014

WantingBaby2012

liten-mamma skriver:

Sikke en fin mave!

Tak :-) der er virkelig sket noget med maven de sidste par uger. 

Anmeld

15. januar 2014

liten-mamma

WantingBaby2012 skriver:

Tak :-) der er virkelig sket noget med maven de sidste par uger. 

Ja lige pludselig går det bare stærkt  

Den skal nok blive rigtig fin!

Anmeld

15. januar 2014

WantingBaby2012

M (: skriver:

Flot babymave!

Min lille fyr var også primært aktiv omkring kl 23, men han har alle dage haft er godt sovehjerte og har taget lange nattestræk (3-4 timer) helt fra start. (: 

Tak 

Har faktisk også lige læst et andet sted, at baby nærmest bliver vugget i søvn når man bevæger sig i løbet af dagen og først er mere aktiv når man selv slapper af. Så det kan måske være lidt af forklaringen til aktiviteten om aftenen/natten. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.