Skriver igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. januar 2014

Sitrani

jeg står bag denne tråd https://www.baby.dk/debat/234686pi1/barnets-soevn/hun-blir-ved-med-at-staa-op-om-aftenen.aspx

Jeg har givet min datter lov til at sove inde hos mig i en uge nu.. I starten faldt hun i søvn med det samme, men de sidste par dage er hun også begyndt at stå ud af vores seng, og komme ind i stuen.. Så tror det er ligegyldigt om hun falder i søvn der eller nede i sin egen seng pt. Der var flere der skrev, at de ville lade hende sove hvor hun ville, men efter som problemet ikke bliver afhjulpet, så ser jeg ingen grund til at hun er i min seng, så vi har tænkt os at tage kampen og gå ind med hende i hendes seng hver gang hun står op. Sidde klar i nærheden og ligge hende så snart hun stiger ud, så ind og ligge hende. Har I andre råd, damer...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

Sitrani

ingen??

Anmeld

17. januar 2014

Sitrani

Er vi de eneste der har et barn som stiger ud af sengen flere gange om aftenen..?

Anmeld

18. januar 2014

Merii

Min søn har altid sovet med os han er 14 mdr. Han hopper ud af sengen 1000 gange ved sovetid, det er så hårdt!

Anmeld

18. januar 2014

Sitrani

Merii skriver:

Min søn har altid sovet med os han er 14 mdr. Han hopper ud af sengen 1000 gange ved sovetid, det er så hårdt!

Tak for svar Ja det er belastende. Hvor længe har din søn gjort det..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.