ny indflytter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
missKat skriver:

hvor fint 
så ved hun jo virkelig hvad det går ud på!!

jeg har bestilt tid hos lægen her til morgen og kunne komme til allerede kl 11.20,
så det er jo fedt!!

jeg har læst din blog og nogen af dine indlæg, så ved godt hvad I har været igennem, hvilket gør mig rigtig ondt!
så derfor forstår jeg SÅ godt din frustration..

hvornår skal I scannes??

Vi skal scannes på torsdag... Mmm... Jeg ved bare ikke rigtig hvordan jeg har det med det. For jeg tør bare ikke rigtig dedikere mig en spiren, før jeg ved om den er rask, hvis du forstår... Og det finder jeg jo ikke ud af på torsdag. Da finder jeg bare ud af, hvornår det er at jeg skal kunne blive undersøgt ordenligt...

Så jeg skal vente omkring 5 uger endnu, før jeg kan blive undersøgt ordenligt... æv.

Ligenu føles det ret uoverskueligt, fordi jeg gerne vil kunne VÆRE i det og være lykkelig og alt det der... Men er det nok først rigtig, når jeg ved med sikkerhed at den er rask...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

missKat

Zafir skriver:

Vi skal scannes på torsdag... Mmm... Jeg ved bare ikke rigtig hvordan jeg har det med det. For jeg tør bare ikke rigtig dedikere mig en spiren, før jeg ved om den er rask, hvis du forstår... Og det finder jeg jo ikke ud af på torsdag. Da finder jeg bare ud af, hvornår det er at jeg skal kunne blive undersøgt ordenligt...

Så jeg skal vente omkring 5 uger endnu, før jeg kan blive undersøgt ordenligt... æv.

Ligenu føles det ret uoverskueligt, fordi jeg gerne vil kunne VÆRE i det og være lykkelig og alt det der... Men er det nok først rigtig, når jeg ved med sikkerhed at den er rask...

Jeg tror det er vigtigt at du bare lade det komme!!
vær sur og ked og bange, når det er det der er behov for!! og når så er tid til at have overskud og glæde, ja så smil til hele verden 

det er jo fuldt ud forståeligt at du er bange og ingen udover dig, kan føle dine følelser, så derfor er det dig der bestemmer tempoet.

forhold dig til tiden nu og glæd dig, når stenen om nogen uger, falder fra dit hjerte  for det er jeg sikker på den gør.

håber det giver mening 

smil fra mig

Anmeld

9. august 2009

creative

missKat skriver:

hej piger...
jeg har netop i går fundet ud af, at jeg har en ny indflyttet spunk 

skal jo så først se den i starten af April går jeg ud fra, men hvor er det fantastisk!!

er der andre i slut marts/start april???

smil
Karina

Stort tillykke!!!  Det er næsten ikke til at forstå at der ligger så en lille væsen inde i en og at den allerede har et lille hjerte der slår. Min guld klump skal meget gerne kigge ud i verden d. 29 marts / 1 april.
jeg må indrømme at jeg allerede har hente alle de gradis babyparker der er at finde men en mave så  flad som panekage stod jeg i butikken og bede og min gradis blespand "lider ligt af baby hjerne."
er der ander end mig der er helt vildt trætte ? jeg kan bare sove hele tiden 

Anmeld

10. august 2009

clss

missKat skriver:

hej piger...
jeg har netop i går fundet ud af, at jeg har en ny indflyttet spunk 

skal jo så først se den i starten af April går jeg ud fra, men hvor er det fantastisk!!

er der andre i slut marts/start april???

smil
Karina

Tusind gange tillykke herfra

Anmeld

11. august 2009

missKat

creative skriver:

Stort tillykke!!!  Det er næsten ikke til at forstå at der ligger så en lille væsen inde i en og at den allerede har et lille hjerte der slår. Min guld klump skal meget gerne kigge ud i verden d. 29 marts / 1 april.
jeg må indrømme at jeg allerede har hente alle de gradis babyparker der er at finde men en mave så  flad som panekage stod jeg i butikken og bede og min gradis blespand "lider ligt af baby hjerne."
er der ander end mig der er helt vildt trætte ? jeg kan bare sove hele tiden 

tillykke til dig også!!!
det er så fantastisk!!

jeg er virkelig blevet træt de sidste par dage og har de ondeste mavekramper og diarre... PIV...

men det går forhåbentlig snart over!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.