ny indflytter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
missKat skriver:

Hej Zafir,

ja det kan jeg godt se ) så må du enten dyrke en masse sex, gå ture med datteren ELLER kibe sammen hvis det nærmer sig ;o)

efter mine egne beregninger så skulle det her være 7 april, men det kan jo nå at ændre sig meget!!

tillykke til dig også 

Ja... Det føles lidt sindsygt. Specielt, fordi jeg sidste år, var gravid med termin 17. april... :-S

Men jeg har en veninde der har to skønne piger. Der er 9 år imellem dem og den lille er født lige en halv times tid efter den stores fødselsdag hehe. Hun sad HELT stille med veer, hele dagen på den stores fødselsdag... Også gav hun sig til at føde da kl. blev 12!!! HEHE.... Jeg planlægger det samme, hvis det kommer til at knibe... 

Men med Idun der fødte jeg sådan set PÅ min egen termin, eller det gik i hvertfald igang PÅ min egen termin, så mon ikke det går denne gang også? - SKAL det!!!!

hvornår skulle du termin undersøges?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2009

missKat

Zafir skriver:

Ja... Det føles lidt sindsygt. Specielt, fordi jeg sidste år, var gravid med termin 17. april... :-S

Men jeg har en veninde der har to skønne piger. Der er 9 år imellem dem og den lille er født lige en halv times tid efter den stores fødselsdag hehe. Hun sad HELT stille med veer, hele dagen på den stores fødselsdag... Også gav hun sig til at føde da kl. blev 12!!! HEHE.... Jeg planlægger det samme, hvis det kommer til at knibe... 

Men med Idun der fødte jeg sådan set PÅ min egen termin, eller det gik i hvertfald igang PÅ min egen termin, så mon ikke det går denne gang også? - SKAL det!!!!

hvornår skulle du termin undersøges?

haha - fedt gjort af din veninde )

forhåbentlig du føder før Idun´s fødselsdag, for begge unger skyld )

jeg skal først til lægen i morgen, og er lige her i dag kommet til at tænke på om hvad man egentlig skal gøre når man opdager man er gravid..
tænk at være 31 år og så ikke vide det - haha
men jeg lærer hver dag.. 

knus karina

Anmeld

2. august 2009

Moderator

missKat skriver:

haha - fedt gjort af din veninde )

forhåbentlig du føder før Idun´s fødselsdag, for begge unger skyld )

jeg skal først til lægen i morgen, og er lige her i dag kommet til at tænke på om hvad man egentlig skal gøre når man opdager man er gravid..
tænk at være 31 år og så ikke vide det - haha
men jeg lærer hver dag.. 

knus karina

Ai ja, det er da lidt sjovt. Har du været gravid før?

Altså i virkeligheden, så vil jeg faktisk helst føde efter iduns fødselsdag, fordi hun så kan have fortsætte med at have fødselsdag først, om man så må sige. Den lille har jo ikke oplevet andet.

MEN - Den kommer jo helt på sin egen fødselsdag

Anmeld

2. august 2009

missKat

Zafir skriver:

Ai ja, det er da lidt sjovt. Har du været gravid før?

Altså i virkeligheden, så vil jeg faktisk helst føde efter iduns fødselsdag, fordi hun så kan have fortsætte med at have fødselsdag først, om man så må sige. Den lille har jo ikke oplevet andet.

MEN - Den kommer jo helt på sin egen fødselsdag

nej det er første gang!!
så allle følelserne er nye og selvom det har været planlagt længe og vi har prøvet aktivt siden december, så er jeg stadig lidt "skræmt"
men det tror jeg nu nok er meget naturligt - smiler

ja de kommer jo når de vil, så der er ikke meget at gøre.

jeg forbereder mig mentalt på at det nok bliver et kejsersnit.
jeg er opereret for 5 diskusprolapser af 3 omgange, så tror ikke jeg kan selv og tror heller ikke jeg får lov..
så hvis jeg mentalt har forberedt mig på tanken, så kan jeg jo kun blive positivt overrasket ik 

Anmeld

2. august 2009

Moderator

missKat skriver:

nej det er første gang!!
så allle følelserne er nye og selvom det har været planlagt længe og vi har prøvet aktivt siden december, så er jeg stadig lidt "skræmt"
men det tror jeg nu nok er meget naturligt - smiler

ja de kommer jo når de vil, så der er ikke meget at gøre.

jeg forbereder mig mentalt på at det nok bliver et kejsersnit.
jeg er opereret for 5 diskusprolapser af 3 omgange, så tror ikke jeg kan selv og tror heller ikke jeg får lov..
så hvis jeg mentalt har forberedt mig på tanken, så kan jeg jo kun blive positivt overrasket ik 

Ja for fanden!!! Man bliver skræmt... hehe.

jeg var også bare KLAR tila t blive mor, dengang vi prøvede med Idun og alligevel havde jeg det som om jeg fik en kølle i hovedet, da jeg testede positiv!!! hehe...

Men man har jo heldigivs tiden til at nå at blive klar

Anmeld

2. august 2009

missKat

Zafir skriver:

jeg var også bare KLAR tila t blive mor, dengang vi prøvede med Idun og alligevel havde jeg det som om jeg fik en kølle i hovedet, da jeg testede positiv!!! hehe...

lige nøjagtig!!
min nervøsitet er også ovre på 2 sekunder og så bliver det en kildrende lykke i stedet!!

hvor gammel er Idun??

Anmeld

2. august 2009

missKat

Zafir skriver:

kom faktisk til at tænke på noget..
kører alt gennem lægen??
altså det er den først man kontakter og så sender de videre til scanninger osv??

sidder lidt og griner af mig selv, men kom lige til at tænke på hvad man egentlig gør - haha

Anmeld

2. august 2009

Moderator

missKat skriver:

lige nøjagtig!!
min nervøsitet er også ovre på 2 sekunder og så bliver det en kildrende lykke i stedet!!

hvor gammel er Idun??

Idun er 5 år. Fra første april. Så hun bliver 5½ til okt.

Hun når jo så enten knap at blive 6 år eller at blive 6 år, før hun bliver storesøster... Selvom det er andengang jeg skal være mor nu (forhåbentligt, når jeg ved at den er sund!) så er det da faktisk næsten ligeså skræmmende som første gang. - Det er jo andengang. Man har én og hvad så? blive mor til 2  osv...

Men det skal helt sikkert også gå

Anmeld

2. august 2009

Moderator

missKat skriver:

kom faktisk til at tænke på noget..
kører alt gennem lægen??
altså det er den først man kontakter og så sender de videre til scanninger osv??

sidder lidt og griner af mig selv, men kom lige til at tænke på hvad man egentlig gør - haha

Altså første gang, gik der totalt kuk i det. Lægen havde sendt det til sygehuset, men sygehuset glemte at indkalde mig osv. men normalt burde det køre igennem lægen

Du skal til undersøgelse mellem uge 8 og 10, hvor du får taget en blodprøve, som de bruger i beregningen vedr downs og det. Så skal du til nf mellem uge 11+?og uge 13+6 eller noget i den stil. I uge 18-20 skal du til md scanning.

Også en hulens masse jm besøg og lægebesøg indimellem alt det...

nu skal jeg bare have overstået NF, så ejg ved at den er sund og rigtig, den lille!!!...

Anmeld

3. august 2009

missKat

Zafir skriver:

Idun er 5 år. Fra første april. Så hun bliver 5½ til okt.

Hun når jo så enten knap at blive 6 år eller at blive 6 år, før hun bliver storesøster... Selvom det er andengang jeg skal være mor nu (forhåbentligt, når jeg ved at den er sund!) så er det da faktisk næsten ligeså skræmmende som første gang. - Det er jo andengang. Man har én og hvad så? blive mor til 2  osv...

Men det skal helt sikkert også gå

hvor fint 
så ved hun jo virkelig hvad det går ud på!!

jeg har bestilt tid hos lægen her til morgen og kunne komme til allerede kl 11.20,
så det er jo fedt!!

jeg har læst din blog og nogen af dine indlæg, så ved godt hvad I har været igennem, hvilket gør mig rigtig ondt!
så derfor forstår jeg SÅ godt din frustration..

hvornår skal I scannes??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.