Hvilken brystpumpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Jeg har selv en avent elektrisk brystpumpe, men du skal være opmærksom på du muligvis vil prducere mindre og mindre mælk, da brystet stimulere aller bedst af baby. Det skete for mig.

Ja det siger sygehuset også. 

Vil dog stadig forsøge at lægge hende til, men jo ikke sikkert at det lykkes.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Du kan prøve suttebrikker måske hvis du ikke hat forsøgt dig med dem. Så kan det bære baby bedre kan få fat

Dem har vi prøvet og den får hun også fat i , men hun kan åbenbart ikke finde ud af at sutte hårdt nok.. hun får kun 1/5-del af hvad hun skal, og bruger 60-75 min på et enkelt måltid, og det udmatter hende for meget 

Anmeld

15. januar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Ja det siger sygehuset også. 

Vil dog stadig forsøge at lægge hende til, men jo ikke sikkert at det lykkes.. 

Det er heller ikke sikkert din mælk vil stoppe af det, men rigtig god ide at blive ved med at lægge hende til, og så hjælper hud kontakt meget også.

Anmeld

15. januar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Dem har vi prøvet og den får hun også fat i , men hun kan åbenbart ikke finde ud af at sutte hårdt nok.. hun får kun 1/5-del af hvad hun skal, og bruger 60-75 min på et enkelt måltid, og det udmatter hende for meget 

Ja kan jeg godt se, det er jo ikke rart for nogle af jer men det er bare med at pumpe ud, så får hun stadig din gode mælk, så længe det er muligt og hvis du pumper ud meget hyppigt, så tror jeg godt det kan lade sig gøre at holde mælkeproduktionen oppe.

Problemet herhjemme var at min datter græd meget de første 3 måneder, så det var svært for mig at pumpe ud hver 2-3 time.

Anmeld

15. januar 2014

M (:

Da det desværre ikke lader til at det lykkes mig at amme, fordi hun ikke tager ordentligt fat 

Er jeg ved at kigge efter en elektronisk brystpumpe,  så jeg kan malke ud og give hende på flaske... 

Men hvilken skal jeg vælge? 

Kommer jo til at malke ud 6+ gange om dagen, og vil da gøre det så længe som muligt,  så tror ikke det kan betale sig at leje?

Evt. Nogle gode råd?

Og hvis du kan huske pris på din brystpumpe,  så jeg har noget at sammenligne med, ville det være super 

Jeg var trofast malkemor i 3 fulde måneder (og derudover supplerende i yderligere 3 månder) og malkede 6-8 gange dagligt. Jeg var meget meget meget glad for min medela swing (også den de bruger på sygehusene).

Den kostede ca 1500 kr brugt (inkl ekstra udstyr så man ikke skal skolde konstant!), men den var købt 1 måned før jeg købte den, så der var stadig 23 mdr garanti og ingen slid. 

Du er velkommen til at sende en pb, min søn kunne heller ikke få ordentlig fast (og brugte en time på at spise, men fik alligevel ikke nok til at tage på..)

Anmeld

16. januar 2014

Lillepigen2

Min lille 3 ugers pige kunne heller ikke få ordentlig fat.. Jeg bruger ammebrikker og de fungerer genialt..

Så jeg ammer i bedste velgående.. Og desuden er hun blevet helt vild efter at bruge sut fordi brikken minder lidt om

Anmeld

16. januar 2014

Anonym trådstarter

Lillepigen2 skriver:

Min lille 3 ugers pige kunne heller ikke få ordentlig fat.. Jeg bruger ammebrikker og de fungerer genialt..

Så jeg ammer i bedste velgående.. Og desuden er hun blevet helt vild efter at bruge sut fordi brikken minder lidt om

Ammebrik gør at hun får fat, men hun sutter stadig ikke nok og får ikke nok ind den vej...så det er desværre ikke løsningen her 

Anmeld

16. januar 2014

Anonym trådstarter

Lillepigen2 skriver:

Ammebrik gør at hun får fat, men hun sutter stadig ikke nok og får ikke nok ind den vej...så det er desværre ikke løsningen her 

Anmeld

16. januar 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg var trofast malkemor i 3 fulde måneder (og derudover supplerende i yderligere 3 månder) og malkede 6-8 gange dagligt. Jeg var meget meget meget glad for min medela swing (også den de bruger på sygehusene).

Den kostede ca 1500 kr brugt (inkl ekstra udstyr så man ikke skal skolde konstant!), men den var købt 1 måned før jeg købte den, så der var stadig 23 mdr garanti og ingen slid. 

Du er velkommen til at sende en pb, min søn kunne heller ikke få ordentlig fast (og brugte en time på at spise, men fik alligevel ikke nok til at tage på..)

tak, har skrevet til dig

Anmeld

16. januar 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

tak, har skrevet til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.