Hvilken brystpumpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.451 visninger
22 svar
1 synes godt om
14. januar 2014

Anonym trådstarter

Da det desværre ikke lader til at det lykkes mig at amme, fordi hun ikke tager ordentligt fat 

Er jeg ved at kigge efter en elektronisk brystpumpe,  så jeg kan malke ud og give hende på flaske... 

Men hvilken skal jeg vælge? 

Kommer jo til at malke ud 6+ gange om dagen, og vil da gøre det så længe som muligt,  så tror ikke det kan betale sig at leje?

Evt. Nogle gode råd?

Og hvis du kan huske pris på din brystpumpe,  så jeg har noget at sammenligne med, ville det være super 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

Rikke2404

Anonym skriver:

Da det desværre ikke lader til at det lykkes mig at amme, fordi hun ikke tager ordentligt fat 

Er jeg ved at kigge efter en elektronisk brystpumpe,  så jeg kan malke ud og give hende på flaske... 

Kommer jo til at malke ud 6+ gange om dagen, og vil da gøre det så længe som muligt,  så tror ikke det kan betale sig at leje?

Evt. Nogle gode råd?

Og hvis du kan huske pris på din brystpumpe,  så jeg har noget at sammenligne med, ville det være super 

Hvis du kunne tænke dig en manuel også, har jeg en til salg til 100kr Den skulle være rigtig god! Dog har jeg ikke selv brugt den..
Her er et link til den:
http://www.secondsale.dk/pleje/pigeon-manuel-bryst pumpe-b

Anmeld

14. januar 2014

Anonym trådstarter

Rikke2404 skriver:

Hvis du kunne tænke dig en manuel også, har jeg en til salg til 100kr Den skulle være rigtig god! Dog har jeg ikke selv brugt den..
Her er et link til den:
http://www.secondsale.dk/pleje/pigeon-manuel-bryst pumpe-b

Nej tak , det bliver sgu for hårdt når der skal pumpes 6 x om dagen i måske 6 mdr... 

Anmeld

14. januar 2014

Rikke2404

Anonym skriver:

Nej tak , det bliver sgu for hårdt når der skal pumpes 6 x om dagen i måske 6 mdr... 

Ja det kunne du selvfølgelig have ret i
Men af elektroniske ville jeg vælge denne
http://oddfrida.dk/component/virtuemart/amning/bry stpumper/medela-brystpumpe-swing-detail.html?Itemi d=0

Anmeld

14. januar 2014

L&V

Jeg har en pigeon el pumpe. Den var ikke voldsom dyr men lille og handy og har været rigtig glad for den..

Jeg skal ikke bruge den mere så hvis du ku være interesseret vil jeg gerne sælge den

Anmeld

14. januar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Evt. Nogle gode råd?

Jeg har selv en avent elektrisk brystpumpe, men du skal være opmærksom på du muligvis vil prducere mindre og mindre mælk, da brystet stimulere aller bedst af baby. Det skete for mig.

Anmeld

14. januar 2014

Trekløver(:

M_V skriver:

Jeg har selv en avent elektrisk brystpumpe, men du skal være opmærksom på du muligvis vil prducere mindre og mindre mælk, da brystet stimulere aller bedst af baby. Det skete for mig.

Du kan prøve suttebrikker måske hvis du ikke hat forsøgt dig med dem. Så kan det bære baby bedre kan få fat

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg har en pigeon el pumpe. Den var ikke voldsom dyr men lille og handy og har været rigtig glad for den..

Jeg skal ikke bruge den mere så hvis du ku være interesseret vil jeg gerne sælge den

Kommr lidt an på hvor du bor? Da der ikke er tid til forsendelse 

Anmeld

15. januar 2014

FrkZier

Anonym skriver:

Evt. Nogle gode råd?

Jeg havde/har en Medela swing maxi, den er elektronisk og malker på begge bryster på engang, det sparer dig RIGTIG meget tid hvis planen er du skal malke ud ofte

Jeg mener den kostede ooomkring 2000 +/- (det var min kæreste der købte den) det er selvfølgelig mange penge, men de er sgu hurtigt tjent ind igen i forhold til MME

Anmeld

15. januar 2014

L&V

Anonym skriver:

Kommr lidt an på hvor du bor? Da der ikke er tid til forsendelse 

midtjylland tæt på viborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.