Hvordan går det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2014

ms86

Lykke:) skriver:

Jeg MÅ ikke komme sammen med de gamle - det ville jeg ellers frygtelig gerne.

Jeg har mødt både "de unge" og "de gamle" da vi alle var samlet til noget åbent hus. Er selv ret øv over det, men har virkelig INTET tilfælles med "de unge"

Ej hvor mærkeligt at du ikke må.. Jeg kender til flere der har fået lov til at flytte gruppe - bl.a. en fra min egen gruppe der syntes at vi andre var for unge + at hun ikke ville være den eneste 2. gangs mor.. Det er da tåbeligt at du ikke selv har nogen indflydelse på det! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Lykke:)

ms86 skriver:

Ej hvor mærkeligt at du ikke må.. Jeg kender til flere der har fået lov til at flytte gruppe - bl.a. en fra min egen gruppe der syntes at vi andre var for unge + at hun ikke ville være den eneste 2. gangs mor.. Det er da tåbeligt at du ikke selv har nogen indflydelse på det! 

Ja! Synes det er super ærgerligt

Anmeld

16. januar 2014

mrhl

Dejligt at høre hvordan det går med jer og jeres dejlige babyer!

Min lille Freja blev 6 (!!!!!) uger i tirsdags. Hun er så skøn og nem at have med at gøre. Sover rigtig fint om natten. I går gik vi i seng ved midnatstid og vi stod først op 9:30, så jeg klager bestemt ikke!!! Hun er begyndt at smile bevidst, det er bare så dejligt... Så føler man ligesom man får lidt respons. Og så er hun ved at udvide sit 'lyd-forråd' så jeg nogle gange bliver helt forskrækket over de lyde der kommer. Tror snart hun mestrer at grine, hun øver sig i hvert fald.
Jeg ammer hende fuldt ud og har gkort det hele tiden. Troede jeg ville have svært ved at amme så er overrasket over at det bare kører derud af. Håber det fortsætter! I sidste uge var vi ved lægen til 5 ugers undersøgelse hvor hun udelukkende fik ros. Hun vejede 4500 (fv. 2900) og målte 58 cm (fl. 50).

-Hvor er det skønt at være mor :-)

Anmeld

21. januar 2014

Bettina90

Hej Piwer/Qvinder/mødre

Hvordan går det ellers med jeres poder?
Jeg kan starte.. Min lille Liva var i går 6 uger gammel (utrolig at tiden går så stærkt)! Jeg ammer lidt, og ellers får hun mme, da hun ikke kan blive nok mæt på mit mælk øv men er begyndt og acceptere det og nu hygge ammer vi bare! Hun skal til 5 ugers tjek i morgen (dog er hun 6 uger, men det var lige der det kunne passe!) for 2 uger siden vejede hun 4260 og 56,5 cm. så spænende hvad hun måler og vejer i morgen! Ellers gå det rigtig godt med hende, og hun er rigtig go ved mig om natten og sover snildt 4-5 timer hver nat

Knus

Min lille Lærke bliver 5 uger i morgen, og det går så fint  har haft lidt problemer med at min mælk ikke mættede hende nok, så vi fik næsten ikke sovet om natten  Men i går aftes fik hun så 50 ml MME + min mælk, og så sov hun pludselig 6 timer i streg 

Men hun er utrolig vågen og opmærksom på hendes omgivelser, og så er hun begyndt at smile lidt 

I går var vi ude på hospitalet og få scannet hendes hofter, og de var heldigvis super fine 

I dag var vi til 5 ugers undersøgelse, og det gik så fint  Hun valgte så at lave i bleen 3 gange under undersøgelsen 
Hun målte 55 cm (51 cm ved fødslen) og vejede 4110 gr (3110 gr ved fødslen), så det er helt perfekt  Hun er dog stadig lidt gul i øjnene, så vi var nede og få taget blodprøve, og det klarede hun så flot  Vi får svar på prøven i morgen, så vi  for at det er som det skal være.

Og i morgen skal vi i mødregruppe for første gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.