Hej Piwer/Qvinder/mødre
Hvordan går det ellers med jeres poder?
Jeg kan starte.. Min lille Liva var i går 6 uger gammel (utrolig at tiden går så stærkt)! Jeg ammer lidt, og ellers får hun mme, da hun ikke kan blive nok mæt på mit mælk
øv men er begyndt og acceptere det og nu hygge ammer vi bare
! Hun skal til 5 ugers tjek i morgen (dog er hun 6 uger, men det var lige der det kunne passe!) for 2 uger siden vejede hun 4260 og 56,5 cm. så spænende hvad hun måler og vejer i morgen! Ellers gå det rigtig godt med hende, og hun er rigtig go ved mig om natten og sover snildt 4-5 timer hver nat 
Knus
Min lille Lærke bliver 5 uger i morgen, og det går så fint
har haft lidt problemer med at min mælk ikke mættede hende nok, så vi fik næsten ikke sovet om natten
Men i går aftes fik hun så 50 ml MME + min mælk, og så sov hun pludselig 6 timer i streg 

Men hun er utrolig vågen og opmærksom på hendes omgivelser, og så er hun begyndt at smile lidt 
I går var vi ude på hospitalet og få scannet hendes hofter, og de var heldigvis super fine 
I dag var vi til 5 ugers undersøgelse, og det gik så fint
Hun valgte så at lave i bleen 3 gange under undersøgelsen 
Hun målte 55 cm (51 cm ved fødslen) og vejede 4110 gr (3110 gr ved fødslen), så det er helt perfekt
Hun er dog stadig lidt gul i øjnene, så vi var nede og få taget blodprøve, og det klarede hun så flot
Vi får svar på prøven i morgen, så vi
for at det er som det skal være.
Og i morgen skal vi i mødregruppe for første gang 
Anmeld