Lykke:) skriver:
Dejlig Update! Tiden går simpelthen så stærkt! 
Min Julius blev 7 uger i søndags og er en fantastisk nem lille gut! Han sover fra 23 til 6, en hurtig amning og så sover han igen til 11. Fantastisk!
han bliver stadig ammet men får en flaske MME til natten, ellers falder han slet ikke til ro. Han var til to ugers tjek her for to uger siden, og da vejede han 4540 g og var 58 cm lang. (Fødsel 3605 g, 52 cm) han er ved at blive min alt for store dreng - i min verden bliver han ALDRIG større end han er nu
. Han smilte for første gang til os i lørdags, altså bevidst, og smiler til os hele tiden nu. Mit hjerte smelter hver evig eneste gang!
alt i alt går det super godt med vores lille gut.
Knus herfra 
Lige et lille spørgsmål: Hvornår begyndte du med en flaske mme til natten? Vi har også snakket om at indføre det, hvis hun fortsætter med at være dårlig til at falde til ro/sove om natten.. Men vil gerne vente til hun er lidt flere uger gammel.
Og en update:
Min lille Gry (som det lige er besluttet hun skal hedde) bliver 2 uger imorgen, og er de fleste dage en nem lille én. Hun spiser godt (meeen lidt for ofte - især om natten), så er sikker på at hun har taget endnu mere på end da sundhedsplejersken var på besøg for en uge siden, da vejede hun 4300 g (3990 g ved fødslen) og var 55 cm! Hun er stor den lille - især når man sammenligner med min ældste som vejede 2500 g da hun blev født (:
Gry er meget vågen allerede, og ligger og kigger ud i verden med store blå øjne - de er til at blive helt væk i. Glæder mig meget til at hun begynder at smile.
Gry brækkede kravebenet under fødslen, men det er allerede ved at være lægt og hun har heldigvis ikke været specielt påvirket af det. Igår var vi til UL-scanning med hendes hofter, da de havde mistanke om hofteskred, men der var heldigvis ikke noget. Det er virkelig dejligt at der snart ikke er flere særlige hensyn at tage, så vi bare kan nyde den lille!
Hendes storesøster har taget rigtig godt imod hende, og vil meget gerne ae, holde og nusse - det er dejligt! Jeg er også så småt ved at være på fode igen efter en hård fødsel, så nu glæder jeg mig bare til at få den eksamen jeg skal til på mandag overstået, så jeg kan gå 100% på barsel.
Sorry - det blev lidt langt
Anmeld