kan jeg godt lade være at invitere hende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2014

Chraz

Pcokate skriver:

Ja men forvent nok skuffelse og muligvis fuldt brudt venskab (men der er i vist næsten allerede ik?) 

jow mere eller mindre. Det er ikke så tit vi snakker. Mest kun hvis hun har en nedtur og ikke har andre at komme til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

mogms

Vi havde kun familie med til vores bryllup. Da vi så fik nogle afbud, tog min mands gode ven med. Men jeg havde ingen af mine venner med.

Vi holdte en lille fest hjemme hvor vi var 10 her var mine venner med. Evt er det en løsning. Evt sig til hende at I har planlagt anderledes.

Anmeld

14. januar 2014

Chraz

mogms skriver:

Vi havde kun familie med til vores bryllup. Da vi så fik nogle afbud, tog min mands gode ven med. Men jeg havde ingen af mine venner med.

Vi holdte en lille fest hjemme hvor vi var 10 her var mine venner med. Evt er det en løsning. Evt sig til hende at I har planlagt anderledes.

jah jeg havde også tænkt på at sige vi ikke har fået sparet så meget sammen som vi havde regnet med og vi var nødt til at skære lidt ned på gæsterne.

Anmeld

14. januar 2014

Clisolka

Chraz skriver:

Hej piger. 

Jeg har en gammel veninde som jeg ikke har set i syv år og det er faktisk begrænset hvor tit vi snakker. Hun fandt så ud af jeg skal giftes til sommer og tager det som en selvfølge hun er inviteret. De gange hun har været i jylland har hun ikke engang forsøgt at få det til at passe så vi kan ses.  Og jeg har ærlig talt ikke lyst til at få hende med. Kan jeg godt lade være med at invitere hende? 

Knus.

Ja, selvfølgelig er det okay  Du skal ingen dårlig samvittighed have, når ikke i ses tiere 

Anmeld

14. januar 2014

JH12

Selvfølgelig kan du lade være med at inviter hende..
Håber du får en dejlig dag

Anmeld

14. januar 2014

AnthonsMor

Chraz skriver:

Hej piger. 

Jeg har en gammel veninde som jeg ikke har set i syv år og det er faktisk begrænset hvor tit vi snakker. Hun fandt så ud af jeg skal giftes til sommer og tager det som en selvfølge hun er inviteret. De gange hun har været i jylland har hun ikke engang forsøgt at få det til at passe så vi kan ses.  Og jeg har ærlig talt ikke lyst til at få hende med. Kan jeg godt lade være med at invitere hende? 

Knus.

Jeg havde absolut ikke inviteret hende.. 7 år er lang tid, og når hun ikke prøver at få tingene til at passe så i kan ses.. Ej.. Hold du bare bryllup uden hende!

Anmeld

14. januar 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Chraz skriver:

årh tak for dit svar. det var lige det jeg trængte til at høre!

Anmeld

14. januar 2014

mogms

Chraz skriver:

jah jeg havde også tænkt på at sige vi ikke har fået sparet så meget sammen som vi havde regnet med og vi var nødt til at skære lidt ned på gæsterne.

Ja det er jo en fin måde at sige det på.

vi delte festen op og havde bryllupsfest og noget stille og roligt derhjemme med venner senere. Det virkede fint for os.

Men det du skal huske er at det er jeres bryllup og det er jer der bestemmer. :-) ha en super dag.

Anmeld

14. januar 2014

C8

Hej piger. 

Knus.

Sagtens Så kunne du ligeså godt inviterer bekendtskaber med og det gør man ikke, da man kun vil have de nærmeste omkring en

Anmeld

14. januar 2014

Annemor...

Hende behøver du ikke inviterer
Håber I får en dag I aldrig glemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.