kan jeg godt lade være at invitere hende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
19 svar
20 synes godt om
14. januar 2014

Chraz

Hej piger. 

Jeg har en gammel veninde som jeg ikke har set i syv år og det er faktisk begrænset hvor tit vi snakker. Hun fandt så ud af jeg skal giftes til sommer og tager det som en selvfølge hun er inviteret. De gange hun har været i jylland har hun ikke engang forsøgt at få det til at passe så vi kan ses.  Og jeg har ærlig talt ikke lyst til at få hende med. Kan jeg godt lade være med at invitere hende? 

Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

morethanperfect

Chraz skriver:

Hej piger. 

Jeg har en gammel veninde som jeg ikke har set i syv år og det er faktisk begrænset hvor tit vi snakker. Hun fandt så ud af jeg skal giftes til sommer og tager det som en selvfølge hun er inviteret. De gange hun har været i jylland har hun ikke engang forsøgt at få det til at passe så vi kan ses.  Og jeg har ærlig talt ikke lyst til at få hende med. Kan jeg godt lade være med at invitere hende? 

Knus.

Jeg ville ikke invitere hende

Anmeld

14. januar 2014

merethe

Profilbillede for merethe
Chraz skriver:

Hej piger. 

Knus.

Dit bryllup så du bestemmer  

Jeg håber du for en fantastisk dag

Anmeld

14. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Ja da

Anmeld

14. januar 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Chraz skriver:

Hej piger. 

Knus.

Ja! Er i ikke bare eks veninder hvis I aldrig ses?

Anmeld

14. januar 2014

Chraz

sommerbarn<3 skriver:

Ja! Er i ikke bare eks veninder hvis I aldrig ses?

Jow det kan man vel godt kalde det. Hun spurgte endda om hun måtte sove hos os på vores bryllups nat. Allerede der begyndte jeg at tvivle på om jeg ville have hende med.

Men er bare så bange for hun bliver ked af det. Jeg hader når jeg er årsagen til folk bliver kede af det.

Anmeld

14. januar 2014

B&J

jeg vil ikke inviterer hende

Anmeld

14. januar 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Chraz skriver:

Jow det kan man vel godt kalde det. Hun spurgte endda om hun måtte sove hos os på vores bryllups nat. Allerede der begyndte jeg at tvivle på om jeg ville have hende med.

Men er bare så bange for hun bliver ked af det. Jeg hader når jeg er årsagen til folk bliver kede af det.

Kan godt forstå du ikke har lyst til at gøre hende ked af det, men det er jo hende der overhovedet ikke har nogen situationsfornemmelse.

Du skal da ikke invitere hende. Og hun skal da slet ikke være en del af jeres bryllupsnat haha.

Prøv nu at føle efter, Det er ikke dig der er galt på den, Det er hende!

Ingen grund til dårlig samvittighed.

Virker nærmest som om hun er globryllup liderlig. Hun drømmer nok selv om bryllup.

Du skalikke have dårlig samvittighed.

Anmeld

14. januar 2014

Pcokate

Chraz skriver:

Hej piger. 

Knus.

Ja men forvent nok skuffelse og muligvis fuldt brudt venskab (men der er i vist næsten allerede ik?) 

Anmeld

14. januar 2014

Chraz

sommerbarn<3 skriver:

Kan godt forstå du ikke har lyst til at gøre hende ked af det, men det er jo hende der overhovedet ikke har nogen situationsfornemmelse.

Du skal da ikke invitere hende. Og hun skal da slet ikke være en del af jeres bryllupsnat haha.

Prøv nu at føle efter, Det er ikke dig der er galt på den, Det er hende!

Ingen grund til dårlig samvittighed.

Virker nærmest som om hun er globryllup liderlig. Hun drømmer nok selv om bryllup.

Du skalikke have dårlig samvittighed.

årh tak for dit svar. det var lige det jeg trængte til at høre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.