Hår - eller mangel på samme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. juli 2009

..

Hey..

Kan se på nogen af jeres billeder, Tynen og Juniors mor at jeres børn har fint langt hår.. Er det kun Smilla som stadig har sådan noget ikke-rigtigt-kort-ikke-rigtigt-langt hår endnu?

Jeg glæder mig sådan til hun kan få en frisure..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2009

Plysbjørnen

Laura har heller ikke ret meget hår at arbejde med.. Hendes vil ikke rigtigt gro omkring panden.

Anmeld

31. juli 2009

Mikkelmusen

det er det samme her...

Anmeld

31. juli 2009

Susan1978

De trænger bare til en ordentlig gang tæt klipning.. så skal i se løjer..  men hvem ville lige klippe sin lille pige helt kort...

Emil er blevet klippet meget kort, fordi jeg synes hans hår heller ikke ville komme frem foran.. det kan vel ikke være rigtig han skal ligne sin far på det område allerede.  

Anmeld

31. juli 2009

Anja

Kigger lige med her, for jeg overvejer også nøje i øjeblikket, hvad man kan gøre for at Esthers hår bliver mere piget med tiden. Hun er jo stadig kun 9½ mdr, men hun har en tot hår midt i panden som vokser godt, resten har ikke så meget far på.

Anmeld

31. juli 2009

Juniors mor

Anja skriver:

Kigger lige med her, for jeg overvejer også nøje i øjeblikket, hvad man kan gøre for at Esthers hår bliver mere piget med tiden. Hun er jo stadig kun 9½ mdr, men hun har en tot hår midt i panden som vokser godt, resten har ikke så meget far på.

Hvor er hun bare køn og sød
Julie havde samme frisure som Esther i den alder. En tot midt på hovedet og frem i panden, som voksede fint. Omkring et-års alderen begyndte det andet også at vokse og da hun var halv-andet begyndte det at ligne en frisure. Så der er håb forude -hun skal nok få en rigtig fin pige.frisure

Anmeld

31. juli 2009

ivfmarie

Anja skriver:

Nøyyyiiih!! Anja - det var dog den yndigste lille lækkerbidsken du har produceret der ...
Du må være meget stolt over dine lækre unger?

Marie - der ikke fatter at hun Esther bare sidder der og er en helt rigtig stor pige, og slet ikke en lille baby mere...

Anmeld

1. august 2009

Anja

Juniors mor skriver:

Hvor er hun bare køn og sød
Julie havde samme frisure som Esther i den alder. En tot midt på hovedet og frem i panden, som voksede fint. Omkring et-års alderen begyndte det andet også at vokse og da hun var halv-andet begyndte det at ligne en frisure. Så der er håb forude -hun skal nok få en rigtig fin pige.frisure

Dejligt at høre, at der er håb forude

Og tak for de søde ord, jeg synes jo også selv, at hun er en køn lille tøs

Anmeld

1. august 2009

Anja

Nøyyyiiih!! Anja - det var dog den yndigste lille lækkerbidsken du har produceret der ...
Du må være meget stolt over dine lækre unger?

Marie - der ikke fatter at hun Esther bare sidder der og er en helt rigtig stor pige, og slet ikke en lille baby mere...

Ja, hun er dejlig

Jeg kan heller ikke forstå, at hun nu allerede er så stor. Hun er meget tæt på at kunne kravle !! Ja, hun er jo ikke verdens hurtigste til at kravle, men Elias var 10 mdr og 1 dag da han kravlede første gang, så den tidsramme kan hun da nå endnu

Og selvfølgelig er jeg mega stolt af ungerne, synes jo at de er de lækreste, kønneste og dejligste unger i verden   - men det synes vi jo heldigvis alle om vores afkom

Anmeld

1. august 2009

Marco2

Hej Macrolf.

På mine feriebilleder fra Kreta (se andet indlæg) kan du se at Emily heller ikke har ret meget hår. Masser i nakken men en sjov tot i panden og noget værre dusk-noget i siderne. Men jeg håber da det bliver bedre. Hun er blevet klippet en gang hvilket har hjulpet lidt, men der går vist lidt tid inden det kan kaldes en "frisure"....

AG - med barn med sjovt garn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.