Anonym skriver:
Ja jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid og er meget glad selvom det måske ikke er det bedste tidspunkt.
Nåh men er mange timer væk hjemmefra om dagen (6-18) så vores hverdag køre meget struktureret. Er kun 5-6 uger henne men nøj hvor er jeg træt og har også en del kvalme.
Prøver at passe på mig selv og slappe af om aftenen men er sgu allerede lidt hårdt.
Overvejer allerede nu at fortælle det på jobbet pga. Trætheden og kvalmen. Men synes også det er lidt for tidligt. Hvad synes i??
Da jeg blev gravid havde jeg intentioner om at vente med at melde noget ud til arbejdet efter nf. Men jeg døjede med kvalme og opkast allerede fra uge 5 og uge 8 valgte jeg at fortælle det. Var så en mega lettelse at fortælle det og folk vidste hvorfor jeg kom lidt senere eller pludselig var nødt til at gå midt i noget pga. især opkast! 
Men gør hvad du har det bedst med. Nu når i er så få på kontoret ville jeg personligt nok have svært ved at holde det for mig selv, og HVIS det skulle gå galt så kan dine kollegaer måske også give dig støtte, fremfor hvis de ikke ved hvorfor du er ked af det.
Men selvfølgelig går det ikke galt 
Held og lykke!
Anmeld