Gravid og travl hverdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
11 svar
4 synes godt om
14. januar 2014

Anonym trådstarter

Ja jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid og er meget glad selvom det måske ikke er det bedste tidspunkt.
Nåh men er mange timer væk hjemmefra om dagen (6-18) så vores hverdag køre meget struktureret. Er kun 5-6 uger henne men nøj hvor er jeg træt og har også en del kvalme.
Prøver at passe på mig selv og slappe af om aftenen men er sgu allerede lidt hårdt.

Overvejer allerede nu at fortælle det på jobbet pga. Trætheden og kvalmen. Men synes også det er lidt for tidligt. Hvad synes i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

justagirl

Anonym skriver:

Ja jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid og er meget glad selvom det måske ikke er det bedste tidspunkt.
Nåh men er mange timer væk hjemmefra om dagen (6-18) så vores hverdag køre meget struktureret. Er kun 5-6 uger henne men nøj hvor er jeg træt og har også en del kvalme.
Prøver at passe på mig selv og slappe af om aftenen men er sgu allerede lidt hårdt.

Overvejer allerede nu at fortælle det på jobbet pga. Trætheden og kvalmen. Men synes også det er lidt for tidligt. Hvad synes i??

Gør hvad dit hjerte fortæller dig!

- men jeg havde ventet til efter nf! så man er sikker på spirren ikke er gået til, men alt er fint!

Anmeld

14. januar 2014

et-ønske

Sikke en lang dag - kan godt forstå du er kvæstet!!
Da vi har været i behandling for barnløshed, fortalte jeg det til min chef som den eneste da jeg var i uge 6, det var en befrielse at hun vidste det
Så gør det du synes er rigtigt for dig, om ikke andet så til din nærmeste leder så h*n i det mindste kender begrundelsen For at du ikke er på toppen. 

Og stort tillykke med graviditeten 

Anmeld

14. januar 2014

et-ønske

Fejl

Anmeld

14. januar 2014

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Da vi har været i behandling for barnløshed, fortalte jeg det til min chef som den eneste da jeg var i uge 6, det var en befrielse at hun vidste det
Så gør det du synes er rigtigt for dig, om ikke andet så til din nærmeste leder så h*n i det mindste kender begrundelsen For at du ikke er på toppen. 

Tak for svar.. Havde planlagt at vente med at fortælle det. Men sidder på et kontor hvor vi kun er 3... Snakker rigtig godt sammen og er så glad for mine søde kollegaer defor de hurtig vil opdage at jeg ikke er på toppen.. Må se kan være de selv gætter det:-)
Men meget rart at høre andre også har fortalt det til lederen tidligt.. Jeg ser lige de næste dage an men er næsten sikker på jeg ikke kan vente til NF med at sige noget:-)

Anmeld

14. januar 2014

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Tak for svar.. Havde planlagt at vente med at fortælle det. Men sidder på et kontor hvor vi kun er 3... Snakker rigtig godt sammen og er så glad for mine søde kollegaer defor de hurtig vil opdage at jeg ikke er på toppen.. Må se kan være de selv gætter det:-)
Men meget rart at høre andre også har fortalt det til lederen tidligt.. Jeg ser lige de næste dage an men er næsten sikker på jeg ikke kan vente til NF med at sige noget:-)

Anmeld

14. januar 2014

lycly

Anonym skriver:

Jeg fortalte min chef og nærmeste kollegaer det ret hurtigt da jeg arbejder i butik og også har lange og hårde dage. Små kunne der blive taget lidt hensyn

Anmeld

14. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Med din lange arbejdsdag vil jeg mene at du godt kan fortælle det allerede nu, så kan det være der kan blive taget hensyn på jobbet.

Anmeld

14. januar 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Tillykke med graviditeten 

Jeg er lige så meget væk hjemmefra som dig når jeg er på arbejde (2 timers transport hver vej dagligt med tog). 

Jeg valgte at sige det til mine nærmeste kollegaer - hvis nu der skulle ske noget, for jeg har lang vej hjem  + hvis jeg skulle få et insulinchok mens jeg var gravid, så de vidste hvad de skulle gøre (diabetes+gravid) 

Anmeld

14. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Jeg fortalte det til vores leder allerede kort efter jeg havde fundet ud af det. Jeg havde lidt dårlig samvittighed fordi jeg kun havde været der et halvt år. Hun sagde (self tillykke), at hun intet ville sige videre, men at det var rart at vide. Jeg følte mig lidt lettet og så var der jo også en jeg havde delt nyheden med. Kollegerne fortalte jeg det først til langt senere.

Rigtig stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.