Falder i søvn i bilen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2014

julia Nielsen

Ja ok  Tak for svar

hun er næsten 4uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

Nadia&Daniel

julia Nielsen skriver:

Hejsa

jeg syntes næsten altid Celina falder i søvn i autostolen når vi kører bil Jeg ved de godt de sover meget, men syntes alligevel det er utroligt hun altid kan sove når vi kører bil

Jeg er førstegangsmor, så måske spørger jeg lidt dumt,  gør/gjorde jeres også det da de var helt små

Ja, og stadig den dag i dag (nu er hun 3 år )

Anmeld

13. januar 2014

AnthonsMor

julia Nielsen skriver:

Hejsa

jeg syntes næsten altid Celina falder i søvn i autostolen når vi kører bil Jeg ved de godt de sover meget, men syntes alligevel det er utroligt hun altid kan sove når vi kører bil

Jeg er førstegangsmor, så måske spørger jeg lidt dumt,  gør/gjorde jeres også det da de var helt små

Bliver du aldrig søvnig af at køre bil?

Det er jo ligesom at ligge i barnevognen f.eks., som kører og bumler lidt, en ren vugge

Anmeld

13. januar 2014

julia Nielsen

Ja det kan jeg godt se Det må også være enormt hyggeligt at bare ligge lunt og trygt i en autostol, kan faktisk godt forstå hende 

Anmeld

13. januar 2014

Mother-love

Det er helt normalt. Isabella var ret gammel før hun kunne holde sig vågen i bilen.

Anmeld

13. januar 2014

julia Nielsen

13. januar 2014

Mom2

julia Nielsen skriver:

Hejsa

Den var næsten sten sikker, indtil min datter blev cirka 1 år sov hun næsten hver eneste gang vi havde hende med i bilen og så selvom hun sov både formiddagslur, eftermiddagslur og sov igennem om natten.

Anmeld

14. januar 2014

julia Nielsen

Ja ok... Kan godt se vi ikke er de eneste

Anmeld

14. januar 2014

Pcokate

julia Nielsen skriver:

Hejsa

vores gør det stadig og han er 6 år

Anmeld

14. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
julia Nielsen skriver:

Hejsa

Det har vores også altid gjort. Han er 2 idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.