Falder i søvn i bilen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.082 visninger
21 svar
2 synes godt om
13. januar 2014

julia Nielsen

Hejsa

jeg syntes næsten altid Celina falder i søvn i autostolen når vi kører bil Jeg ved de godt de sover meget, men syntes alligevel det er utroligt hun altid kan sove når vi kører bil

Jeg er førstegangsmor, så måske spørger jeg lidt dumt,  gør/gjorde jeres også det da de var helt små

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

Masig

julia Nielsen skriver:

Hejsa

jeg syntes næsten altid Celina falder i søvn i autostolen når vi kører bil Jeg ved de godt de sover meget, men syntes alligevel det er utroligt hun altid kan sove når vi kører bil

Jeg er førstegangsmor, så måske spørger jeg lidt dumt,  gør/gjorde jeres også det da de var helt små

Tror de fleste børn falder i søvn i bilen... Tænk på at den jo vugger og "bølger" frem og tilbage ligesom inde i maven, så de falder jo til ro ved den bevægelse...

Anmeld

13. januar 2014

julia Nielsen

Ja det har du ret i 

Tak

Anmeld

13. januar 2014

Trekløver(:

julia Nielsen skriver:

Hejsa

ALTID

Anmeld

13. januar 2014

Lenats31

Det er normalt. Så bare rolig

men jeg ville skynde mig at stramme selen noget mere. 

Træk op i hofteselerne hold strækket og stram selen med den anden hånd. Gentag processen til du ikke kan stramme mere.

Anmeld

13. januar 2014

Victoria2013

Hvor gammel er hun?

Vores datter faldt ALTID i søvn når vi kørte bil de første 6 mdr af sit liv. Det er først nu hun er så opmærksom at det næsten er for spændende at køre bil, så hun ikke KAN falde i søvn, selvom hun er træt og vi må hænge en stofble foran hende hvis vi satser på at hun skal tage en lur på køreturen

Anmeld

13. januar 2014

Bshizzle

Hvis det ik er normalt.. Så er begge mine børn ikke normale 

Mine falder næsten altid i søvn i bilen.. Til trods for min store dreng er 8 år 

Anmeld

13. januar 2014

modesty

julia Nielsen skriver:

Hejsa

Ja. 

Anmeld

13. januar 2014

TNBC

julia Nielsen skriver:

Hejsa

det kan jeg stadigvæk gøre, både bil, tog, bus og færge.. og jeg er voksen.

Det er afslappende, så ja.

Anmeld

13. januar 2014

julia Nielsen

Mange tak

Det vil jeg prøve

Heller ikke fordi jeg troede det var noget problem

Men altid godt at hører fra nogle erfarende hoveder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.