Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
esioul skriver: Tillykke
Tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaKJ skriver: Det er jeg virkelig Og ny er han vist ikke mere Han passer så godt på mig
Det er jeg virkelig Og ny er han vist ikke mere Han passer så godt på mig
Nej det er han vist ikke Det lyder godt
AnnaKJ skriver: Det bliver da super hyggeligt at følges Stort tillykke til dig også
Det bliver da super hyggeligt at følges Stort tillykke til dig også
AnnaKJ skriver: ... Denne tråd https://www.baby.dk/debat/234295pi1/graviditet/kan- i-se-den.aspxVille egentlig ikke sige noget endnu, men størrelsen på min spærreballon bliver ofte kommenteret Jeg er så vanvittig oppustet, det er selvfølgelig luft det hele, men jeg kan bestemt ikke skjule det Mine bukser kan jeg ikke længere passe, så købte graviditetsbukser idag Jeg er kun 5+1, men det er mit 3. barn og har termin engang i september Glæder mig til vi skal til scanning 1. Februar I får lige et billede med af min ballon fra prøverummet idag
... Denne tråd https://www.baby.dk/debat/234295pi1/graviditet/kan- i-se-den.aspxVille egentlig ikke sige noget endnu, men størrelsen på min spærreballon bliver ofte kommenteret Jeg er så vanvittig oppustet, det er selvfølgelig luft det hele, men jeg kan bestemt ikke skjule det Mine bukser kan jeg ikke længere passe, så købte graviditetsbukser idag Jeg er kun 5+1, men det er mit 3. barn og har termin engang i september Glæder mig til vi skal til scanning 1. Februar I får lige et billede med af min ballon fra prøverummet idag
2babygirls skriver: Stort tillykke ... Men skulle I ikke skilles
Stort tillykke ... Men skulle I ikke skilles
AnnaKJ skriver: Se svaret til modesty - så giver det mere mening.
Se svaret til modesty - så giver det mere mening.
2babygirls skriver: Åh, jamen dobbelt tillykke hvor dejligt!!
Åh, jamen dobbelt tillykke hvor dejligt!!
Joyce1986 skriver: Ih stort .tillykke Vildt nok du har måtte købe graviditets bukser állerede, men den oppustet mave kan virkelig også fylde meget..
Ih stort .tillykke Vildt nok du har måtte købe graviditets bukser állerede, men den oppustet mave kan virkelig også fylde meget..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128