Jeg står bag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.374 visninger
38 svar
19 synes godt om
13. januar 2014

AnnaK89

... Denne tråd
https://www.baby.dk/debat/234295pi1/graviditet/kan- i-se-den.aspx

Ville egentlig ikke sige noget endnu, men størrelsen på min spærreballon bliver ofte kommenteret

Jeg er så vanvittig oppustet, det er selvfølgelig luft det hele, men jeg kan bestemt ikke skjule det
Mine bukser kan jeg ikke længere passe, så købte graviditetsbukser idag Jeg er kun 5+1, men det er mit 3. barn og har termin engang i september
Glæder mig til vi skal til scanning 1. Februar

I får lige et billede med af min ballon fra prøverummet idag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

Palaja

Tillykke fin mavse allerede

Anmeld

13. januar 2014

B&J

tillykke og nej den kan du bestemt ikke skjule men hold da op en mave selv er det meget luft men det er da vildt ´men smuk er din mave

Anmeld

13. januar 2014

AnnaK89

Palaja skriver:

Tillykke fin mavse allerede

Mange tak

Anmeld

13. januar 2014

AnnaK89

B&J skriver:

tillykke og nej den kan du bestemt ikke skjule men hold da op en mave selv er det meget luft men det er da vildt ´men smuk er din mave

Oppustetheden var der nærmest allerede inden jeg testede positiv - plejer egentlig at være ret flad på maven, så det ser sku lidt vildt ud!

Men mange tak - vi er rigtig glade

Anmeld

13. januar 2014

B&J

AnnaKJ skriver:

Oppustetheden var der nærmest allerede inden jeg testede positiv - plejer egentlig at være ret flad på maven, så det ser sku lidt vildt ud!

Men mange tak - vi er rigtig glade

ja nemlig du ser nemlig rimelig slank ud men maven vil frem

Anmeld

13. januar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Tillykke med graviditeten. Har du fundet sammen med børnenes far igen ? Du behøver ikke og svare hvis det er for personligt.

Anmeld

13. januar 2014

modesty

AnnaKJ skriver:

... Denne tråd
https://www.baby.dk/debat/234295pi1/graviditet/kan- i-se-den.aspx

Ville egentlig ikke sige noget endnu, men størrelsen på min spærreballon bliver ofte kommenteret

Jeg er så vanvittig oppustet, det er selvfølgelig luft det hele, men jeg kan bestemt ikke skjule det
Mine bukser kan jeg ikke længere passe, så købte graviditetsbukser idag Jeg er kun 5+1, men det er mit 3. barn og har termin engang i september
Glæder mig til vi skal til scanning 1. Februar

I får lige et billede med af min ballon fra prøverummet idag

Stort tillykke - og undskyld hvis jeg bliver lidt personlig, men bliver lidt nysgerrig - for jeg mener da at kunne huske at din kæreste og dig gik fra hinanden for ikke så lang tid siden?

Anmeld

13. januar 2014

AnnaK89

modesty skriver:

Stort tillykke - og undskyld hvis jeg bliver lidt personlig, men bliver lidt nysgerrig - for jeg mener da at kunne huske at din kæreste og dig gik fra hinanden for ikke så lang tid siden?

En lang historie gjort kort!
Jeg var gift - vi har et handicappet barn. I sommers vidste vi godt begge to at vi ville skilles og at vores datter skulle flytte på en institution, men vi måtte vente og holde facaden indtil vores datter kunne få en plads på en institution. Det gjorde hun først 1. Oktober, så vi holdt sammen (for offentligheden) i 4 mdr, selvom vi ikke var i et forhold med hinanden mere.
Så egentlig har vi været fra hinanden i ca. 7 mdr.

Jeg har derefter fundet mig en fantastisk kæreste, en dejlig mand jeg har kendt i 9 år og det er nu gået som det er gået. Og vi glæder os meget.

Anmeld

13. januar 2014

AnnaK89

Aisha skriver:

Tillykke med graviditeten. Har du fundet sammen med børnenes far igen ? Du behøver ikke og svare hvis det er for personligt.

Se min svar til modesty.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.