Scanning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2014

FruStolpe

Anonym skriver:

Viste en lille bebs med hjerteblink  Men, en lille bebs.... Den målte næsten 10 mm, hvor jeg kan læse at 14 mm er hvad den burde måle  Jeg er 7+5. Og jeg er ikke kortere henne, da jeg er blevet insemineret, så jeg ved hvor langt jeg er henne... årh for pokker.... Nogen der har prøvet noget lign? 

Jep.

Jeg blev scannet 7+4 og scannings damen sagde at den kun var 6 mm.

Vidste med sikkerhed at jeg kun havde haft sex 1 gang i den periode så det kunne ikke passe at jeg skulle være 1-2 uger kortere henne. Plus at jeg så ville have testet positivt senest 3+0.

Jeg var også møg nervøs da jeg nåede NF, men der lå den fineste bebs, som i øvrigt svarede til at jeg skulle have været 8+0 ved scanningen.

Jeg er 19+5 i dag.

Så enten var min mini pomfrit bare langsom til at vokse, eller også var damen ikke helt seriøs omkring opgaven. (jeg høre til Holbæk)

Jeg  for at alt er som det skal være hos dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

Lotus86

Har efterhånden læst om så mange herinde som har stået i samme situation som dig, som er blevet insemineret og derfor ved hvornår det er sket, og hvor fosteret størrelse heller ikke har passet med tidspunktet for befrugtningen, men hvor alt alligevel har været i den skønneste orden

Anmeld

13. januar 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres svar  Jeg er blevet lidt roliger.... jeg tror jeg køber mig til en scanning, alt efter hvad lægen siger imorgen (skal til 1. Gravid. Undersøgelse) jeg er blevet scannet på en fertilitetsklinik, kan det mon have noget at sige? jeg har kigget lidt rundt på nettet efter andre scanningsbilleder omkring samme tidspunkt, og der er billedet og selve bebserne bare meget tydligere . På mit billede kan Jeg ikke se en baby, men nærmere bare en skikkelse.. Derudover har jeg en cyste på 52 mm ved højre æggestok, som jeg jo slet ikke regnede med og også er totalt nervøs over! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.