Scanning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
12 svar
6 synes godt om
13. januar 2014

Anonym trådstarter

Viste en lille bebs med hjerteblink  Men, en lille bebs.... Den målte næsten 10 mm, hvor jeg kan læse at 14 mm er hvad den burde måle  Jeg er 7+5. Og jeg er ikke kortere henne, da jeg er blevet insemineret, så jeg ved hvor langt jeg er henne... årh for pokker.... Nogen der har prøvet noget lign? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Viste en lille bebs med hjerteblink  Men, en lille bebs.... Den målte næsten 10 mm, hvor jeg kan læse at 14 mm er hvad den burde måle  Jeg er 7+5. Og jeg er ikke kortere henne, da jeg er blevet insemineret, så jeg ved hvor langt jeg er henne... årh for pokker.... Nogen der har prøvet noget lign? 

Tillykke med graviditeten, det er bare så stort at se blink.

Jeg blev scannet 6+6, og der var min spir også mindre end den burde, og ved NF så havde det udlignet sig, og min termin passede på det, jeg selv havde regnet ud. Så jeg ville prøve at tænke positivt.

Anmeld

13. januar 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Tillykke med graviditeten, det er bare så stort at se blink.

Jeg blev scannet 6+6, og der var min spir også mindre end den burde, og ved NF så havde det udlignet sig, og min termin passede på det, jeg selv havde regnet ud. Så jeg ville prøve at tænke positivt.

Øv det er bare svært når man læser at de burde vokse lige hurtigt så tidligt i graviditeten, og efter målene herinde og på minmave, er jeg 4 dage bagud 

Anmeld

13. januar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Øv det er bare svært når man læser at de burde vokse lige hurtigt så tidligt i graviditeten, og efter målene herinde og på minmave, er jeg 4 dage bagud 

Der er også en mulighed, at scanningsdamen/manden har målt forkert. De er svære at måle, når de er så små Det er jo et super godt tegn, at det lille hjerte slår. Mener at der er 97 procent chance for at det går som det skal i graviditeten, efter at have set hjerteblink.

Ville ikke være så bekymret, men ville købe en tryghedsscanning om en uges tid, så du kan få mere ro på.

Anmeld

13. januar 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Der er også en mulighed, at scanningsdamen/manden har målt forkert. De er svære at måle, når de er så små Det er jo et super godt tegn, at det lille hjerte slår. Mener at der er 97 procent chance for at det går som det skal i graviditeten, efter at have set hjerteblink.

Ville ikke være så bekymret, men ville købe en tryghedsscanning om en uges tid, så du kan få mere ro på.

Hun målte bare 2 gange og fik samme mål :/ 

Anmeld

13. januar 2014

Snevejr84

Stort tillykke

Det er svært at måle når de er så små, jeg blev selv rykket et par gange

Anmeld

13. januar 2014

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Du kan godt være en dag eller to kortere bare fordi du er blevet insimineret. 

Hvis ikke lægen nævnede noget om det, så tag den helt med ro.

Anmeld

13. januar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hun målte bare 2 gange og fik samme mål :/ 

Men alligevel kan målene godt være upræcise. Men en mors bekymringer starter fra den dag hun bliver gravid, og de fortsætter hele livet igennem. Men ville ikke lægge noget i det, men er du meget nervøs, så tag en scanning mere for at få ro.

Er ikke rart at gå og være så bange

Anmeld

13. januar 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Men alligevel kan målene godt være upræcise. Men en mors bekymringer starter fra den dag hun bliver gravid, og de fortsætter hele livet igennem. Men ville ikke lægge noget i det, men er du meget nervøs, så tag en scanning mere for at få ro.

Er ikke rart at gå og være så bange

Tror også jeg bliver nødt til at få en scanning mere... Ellers får jeg aldrig ro  

Anmeld

13. januar 2014

tweety2060

Tillykke med graviditet og blik
Er enige med de andre..x syntes ikke du skal bekymre dig.... Det kan være en langsom starter og pludselig tager den fra.. håber det bedste for dig og lille bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.