føler mig som verdens dårligste mor.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2014

Fru Ebied

Jeg kan sagtens følge din frustration, og tror ikke jeg kan skrive en masse der vil ændre den følelse af dårlig samvittighed du lider under.

Men det bliver bedre, det lover jeg dig. Du har truffet et valg om at blive mor igen, det valg har fået nogle konsekvenser du ikke kunne forudse. Til gengæld ved du at det går over igen og at du faktisk giver din datter en stor gave for livet når barnet i maven kommer ud.

Hæng i - du gør hvad du kan -ingen kan forlange mere af dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

lycly

Anonym skriver:

Tak for du gav din mening til kende og ikke bare forlod tråden som ca. 100 andre...

Føler bare det er rigtig hårdt i øjeblikket og føler ikke rigtig der kan gøres noget..

Du kan ikke gøre noget andet end at slappe af og så bare bruge så meget tid og overskud som muligt på din datter og så prøv at slip den dårlige samvittighed

Anmeld

13. januar 2014

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

Føler slet ikke jeg slår til som mor.... Tror bare det var særlig slemt i dag da vi jo begge var vågen i nat og jeg sender hende afsted og Jeg forsøger at sove..
Jo min mand har nok aldrig lavet så meget som han gør i øjeblikket både husligt og for vores datter...

Men syntes det er hårdt og opslidende..
Tak for dit svar

giver god mening at du ikke føler du slår til. men hun vil sikkert hellere være i børnehave end at være der hjemme mens du er træt. så slap af når du kan og nyd det så meget med hende, som du kan, når du er frisk. og ja er hårdere anden gang at være gravid, men bliver en dejlig gave til familien og bliver bedre med tiden!

Anmeld

15. januar 2014

Skouboe

Anonym skriver:

Ja tror bestemt hun hygger mere derover end hjemme hvor jeg ligger på sengen og næsten ikke kan rumme hende. Men idag var den bare ekstra svær at sluge da hun jo heller ikke havde sovet meget i nat.... Hun fik dog en lur her i eftermiddag....
Men jeg føler bare jeg ikke slår til i øjeblikket....

Det føler man aldrig, og to børn gør det ikke nemmere. Et godt råd er at tænke lidt over dine forventninger til dig selv, ellers får du det nok hårdt med to. Du gør det så godt du kan, og det bliver nødt til at være godt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.