1 eller 2 lynlåse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2014

Michella2

jeg har begge dele og kan kun anbefale  én lynlås. Det er af den grund at børnene skal være så selvhjælpende som muligt, og min datter har haft ret mange besværligheder med to lynlåse.. Kan ikke udrede hvorfor, men det har hun bare.det er kun når de skal lynes skal det lige understreges 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

Janni.

Michella2 skriver:

jeg har begge dele og kan kun anbefale  én lynlås. Det er af den grund at børnene skal være så selvhjælpende som muligt, og min datter har haft ret mange besværligheder med to lynlåse.. Kan ikke udrede hvorfor, men det har hun bare.det er kun når de skal lynes skal det lige understreges 

Mon det er flappen imellem lynlåsene der driller? Det var der en anden der nævnte tidligere i tråden. 

Tror bestemt vi vælger én lynlås. 

Anmeld

12. januar 2014

Kløver

Jeg har stemt blank da jeg ikke dynes det gør den store forskel, har det ikke gjort indtil nu

Anmeld

12. januar 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Vores søn skal starte i børnehave 1/3-14. Så kom jeg til at tænke på den næste vinter, er det bedst med 1 eller 2 øvrigt ikke i flyverdragten? 
Jeg køber som regel dragten/dragterne her i foråret på tilbud 

Hvad er din erfaring? 

Jeg ville kun have haft en lynlås til min søn i år, men har fik en med to.

Men fandt ud af at den faktisk fungere fint ved bare at lyne Den ene lynlås op.  Men samtidig har jeg mulighed for at låne begge op hvis jeg skal tage den af ham mens han sover.

Men synes at to lynlåse ser for babyagtigt ud så til næste vinter når han går i børnehave bliver det altså kun med en lynlås

Går de øvrigt ikke kun til str 98 med to?

Anmeld

12. januar 2014

Mor Christa

Min søn har en LEGO flyverdragt, og den er skide smart fordi der er kun én lynlås - altså er den nem at lukke, men den går helt ned over det ene ben, hvis du forstår. Så når man åbner den helt, så åbner den næsten helt ned til foden, og på denne måde er numsen meget nem at få i for ham  

Det er en super god flyverdragt! 

Anmeld

12. januar 2014

Pikku Myy

Flyverdragt med 2 lynlåse er blevet specifikt frabedt af min søns børnehave. I samme omgang som vinterstøvler med snørebånd og halstørklæder. Så jeg tænker de er besværlige ...

Anmeld

12. januar 2014

Maja88

Pædagogen her siger 2 lynlåse..

Anmeld

12. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har ikk læst de andre indlæg. 2 lynlåse er måske nemmest at få på tænker jeg. Men 1 lynlås giver som regel bedre pasform og er dermed lettere at løbe og lege i. 

jeg har stemt 1, for det synes jeg virker bedst på vores dreng, selvom den er lidt mere bøvlet at få ham i.  

Anmeld

13. januar 2014

Clisolka

Jeg siger 1 lynlås 

Isabella styrer det bedre hvis der kun er 1 lynlås - og så er det nemmere for hende, især nu hvor hun selv tager den på og af i børnehaven + hjemme 

Anmeld

13. januar 2014

Aabye

Min dreng på knap 3 har en flyverdragt med 2 lynlåse.. Og den kan han sagtens lukke selv.. 

I hummels (som er den han har pt) skal der lukkes sådan en flap ting med tryk knapper, og dem har han også helt styr på.. 

Så jeg vil til enhver tid vælge den med 2 lynlåse.. 
Synes dog de er svære at finde fra 4 år og op.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.