1 eller 2 lynlåse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: 1 eller 2 lynlåse i flyverdragten?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.889 visninger
21 svar
7 synes godt om
12. januar 2014

Janni.

Vores søn skal starte i børnehave 1/3-14. Så kom jeg til at tænke på den næste vinter, er det bedst med 1 eller 2 lynlåse i flyverdragten? 
Jeg køber som regel dragten/dragterne her i foråret på tilbud 

Hvad er din erfaring? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

Mother-love

Næste vinter når Isabella starter i bh vil jeg købe en flyverdragt med en lynlås i. For jeg synes det skal være så nemt forhende som muligt at tage tøjet på når de skal ud. Da de jo forventer mere af dem når i er i bh end i vs

Anmeld

12. januar 2014

Janni.

Havanagila skriver:

Næste vinter når Isabella starter i bh vil jeg købe en flyverdragt med en lynlås i. For jeg synes det skal være så nemt forhende som muligt at tage tøjet på når de skal ud. Da de jo forventer mere af dem når i er i bh end i vs

Lige præcis, men jeg tænker at det er nemmere at få numsen ned i en dragt med 2 lynlåse, men mere besværligt at lukke den.. 

Det er derfor jeg er i tvivl.. 

Anmeld

12. januar 2014

Morgensol

Havde jeg kunne få hummels flyverdragt med 2 lynlåse til Bella på næsten 4, så havde hun haft det! Hun ville sagtens ku magte at lukke 2 lynlåse. Den er bare nemmere at smutte i! 

Men hun har ikke problemer med at komme ned i sin nuværende dragt med kun 1. Det eneste der kan drille er når den ska op over armene.. 

Anmeld

12. januar 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
Janni. skriver:

Vores søn skal starte i børnehave 1/3-14. Så kom jeg til at tænke på den næste vinter, er det bedst med 1 eller 2 lynlåse i flyverdragten? 
Jeg køber som regel dragten/dragterne her i foråret på tilbud 

Hvad er din erfaring? 

Pædagogen her siger klart 1 lynlås !! Det er svært for nogen at styre "flappen" mellem lynlåsene når der er 2 - hvis du forstår :-)

//Mette

Anmeld

12. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Begge vores børn har kun haft flyverdragter med 1 lynlås og det er gået fint med, at få den af og på. De skal være meget mere selvstændige når de starter i bh (de får selvfølgelig noget hjælp), så det er med, at gøre det så nemt som muligt for dem

Anmeld

12. januar 2014

Mother-love

Janni. skriver:

Lige præcis, men jeg tænker at det er nemmere at få numsen ned i en dragt med 2 lynlåse, men mere besværligt at lukke den.. 

Det er derfor jeg er i tvivl.. 

Ja den havde jeg så ikke lige tænkt på hehe. Nå jeg følger lige med for nu er jeg da også i tvivl hehe

Anmeld

12. januar 2014

Janni.

Morgensol skriver:

Havde jeg kunne få hummels flyverdragt med 2 lynlåse til Bella på næsten 4, så havde hun haft det! Hun ville sagtens ku magte at lukke 2 lynlåse. Den er bare nemmere at smutte i! 

Men hun har ikke problemer med at komme ned i sin nuværende dragt med kun 1. Det eneste der kan drille er når den ska op over armene.. 

Tænker også det er et spørgsmål om tilvænning?  

Anmeld

12. januar 2014

Janni.

MKBP skriver:

Pædagogen her siger klart 1 lynlås !! Det er svært for nogen at styre "flappen" mellem lynlåsene når der er 2 - hvis du forstår :-)

//Mette

Jeps jeg er 100 % med.  Tak for pædagog svaret, det giver meget mening. 

Anmeld

12. januar 2014

Janni.

MoarHvidovre skriver:

Begge vores børn har kun haft flyverdragter med 1 lynlås og det er gået fint med, at få den af og på. De skal være meget mere selvstændige når de starter i bh (de får selvfølgelig noget hjælp), så det er med, at gøre det så nemt som muligt for dem

Jeps tænker også det er tilvænning. Tror jeg vælger med 1 lynlås. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.