er der nogen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
grinbidderen skriver:

hej har ik lige været ved min computer..
det ville være rigtig skønt hvis du kan snakke med din veninde om det og ja vi henter kagen selv, men så bestiller vi hare billedet hvis det er også kan vi jo sende det til dig bagefter og prisen lyder helt fint...

Hej igen.
Min veninde har ikke lige svaret, men så vidt jeg kan forstå på Susan er det ret nemt at arbejde med. Så jeg vil meget gerne lave jeres kage.

Så skal jeg bare vide, hvilke bunde og fyld der skal i, om der skal pynt på, udover billedet (i det omfang mine evner rækker), og om der er noget særligt pynt/farver eller lignende I har tænkt på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

grinbidderen

cmks2007 skriver:

Hej igen.
Min veninde har ikke lige svaret, men så vidt jeg kan forstå på Susan er det ret nemt at arbejde med. Så jeg vil meget gerne lave jeres kage.

Så skal jeg bare vide, hvilke bunde og fyld der skal i, om der skal pynt på, udover billedet (i det omfang mine evner rækker), og om der er noget særligt pynt/farver eller lignende I har tænkt på?

hej, det lyder bare vild skønt at du har lyst til at lave min søns kage til hans 1 årige fødselsdag, super nice.. øhe ja ved ikke lige med hvilken smag helt i nu men inden i må det gerne være det der tobleronecram i har snakket så meget om men hvad der ellers smager godt der til ved jeg ik? der måtte gerne stå på kagen Valdemar 1 år, og kan vende tilbage med hva der ellers kunne være af ider.. og mange tak.. hilsen Gitte

Anmeld

3. august 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Det var da så lidt - jeg ser det som en kærkommen mulighed for at få noget erfaring indenfor kageriet

Hos os er chokolade-orangebunde med tobleronecreme og hindbærmousse en klassiker, som altid er et hit. Jeg har også prøvet blåbærmousse og hvid tobleronecreme på lyse bunde, og det smager også fint, men er MEGET sødt.

Du skriver bare, hvis der er andre ting. Jeg er stadig ny ud i pyntens kunst, og har mest gjort det i roser, men tager gerne en udfordring op 

Anmeld

4. august 2009

grinbidderen

ja men det lyder osse dejligt så sådan en må du meget gerne lave, blir det en rund eller en firkantet kage? og det må gerne være med blå farver hvis der ska være nogen farve da det er jo en dreng.. ja men finder på noget der kan være som pynt.. er så glad for du vil hjælpe.. skønt og ja det er jo osse noget du selv blir beder af at lave for hver gang.. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.