er der nogen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.562 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. juli 2009

grinbidderen

fra korsør og omegen som kunne tænke sig at lave en lagkage med et fotoprint af min søn det er til når han fylder 1 år og kagen skal bruges d. 3 oktober. har nemlig ikke evner til at kunne lave det selv om har haft kontaktet bagerne her i korsør og den ene laver det ikke og den anden JA DEN ER MEGA DYR der koster en kage 1050 og det vil jeg simpelhen ikke give for en kage..
hvis der er en der har lyst til at hjælpe er det selvføllig mod betalig så i får for at lave den.. håber der er nogen der er friske..
hilsen en mor som håber på hendes søns fødselsdag blir vellykket..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Yaiks det var dyrt!!! Hvor mange personer er det til?

Jeg er ved at være relativ habil med MMF-overtræk, men har aldrig prøvet med et billede før. Skal lige læse lidt om, hvordan man gør, før jeg tør give mig i kast med noget. Jeg kommer fra Ringsted.

Anmeld

31. juli 2009

grinbidderen

ok det lyder dejligt at der er en der er ret god til mmf men du må meget gerne læse om det andet og om det er noget du har lyst til at hjælpe os med at lave og så sige hva du ska have for det osv det er en kage til ca 20 personer...

Anmeld

31. juli 2009

mariamiss6

fotoprintet laver man ikke selv, det kan bestilles udefra, og lægges så bare oven på kagen..........

for at lave et fotoprint selv, skal man have en printer der kan, og man skal have noget særligt blæk som selvfælgeligt er spiseligt, og det særlige spiselige papir.....

Anmeld

31. juli 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
mariamiss6 skriver:

fotoprintet laver man ikke selv, det kan bestilles udefra, og lægges så bare oven på kagen..........

for at lave et fotoprint selv, skal man have en printer der kan, og man skal have noget særligt blæk som selvfælgeligt er spiseligt, og det særlige spiselige papir.....

Det ved jeg godt Men har vist hørt et sted at der skal ligge marcipan under, og det er en del sværere at overtrække kagen med end MMF. Og så er jeg usikker på, hvor tyndt det billede er, og hvordan man lige skal behandle det

Jeg har en veninde, der har prøvet det et par gange, så skal lige have snakket med hende om, hvordan hun gør.

Anmeld

31. juli 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
grinbidderen skriver:

ok det lyder dejligt at der er en der er ret god til mmf men du må meget gerne læse om det andet og om det er noget du har lyst til at hjælpe os med at lave og så sige hva du ska have for det osv det er en kage til ca 20 personer...

Forresten: er der noget specielt fyld I gerne vil have i? Klassikeren herhjemme er chokolade-orangebunde med hindbærmousse og og tobleronecreme.
Den har jeg lige lavet til min datters 2-års dag - en portion til ca. 18 mennesker, og det kostede omkring 100-150 kr. i materialer (alt efter hvor meget pynt, der skal på), så hvis du regner med 200 kr. til 20 prs. er det nok ikke helt skævt. Derudover skal du så selv købe billedet selvfølgelig, og selv hente kagen her - har nemlig ikke bil.

Men nu snakker jeg lige med min veninde og høre, hvor svært det er, og så melder jeg tilbage

Anmeld

31. juli 2009

Susan1978

cmks2007 skriver:

Det ved jeg godt Men har vist hørt et sted at der skal ligge marcipan under, og det er en del sværere at overtrække kagen med end MMF. Og så er jeg usikker på, hvor tyndt det billede er, og hvordan man lige skal behandle det

Jeg har en veninde, der har prøvet det et par gange, så skal lige have snakket med hende om, hvordan hun gør.

jeg lagde bare et bestilt billede af sukkerpapir oven på min kage som var overtrukket af sugarpaste.. og det var sådan set det..   det sad fint fast.. ingen problemer..

Anmeld

2. august 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør

Okay. Hvordan var det at "arbejde med"? Altså om det var meget skørt og krøllede, eller var nemt at få pænt glat?

Og det skal ikke sættes på med noget "klister"?

Anmeld

2. august 2009

Susan1978

cmks2007 skriver:

Okay. Hvordan var det at "arbejde med"? Altså om det var meget skørt og krøllede, eller var nemt at få pænt glat?

Og det skal ikke sættes på med noget "klister"?

Er det billedet du tænker på.

Det er super at arbejde med, for det er bare at trække det af sådan noget papir det sidder på også lægge det på kagen.. og jeg jeg puttede ik noget på før jeg lagde det på, men man kan vist godt fugte underlaget lidt..

jeg var bange for at billedet ville knække og revne osv..  men det er rimeligt okay at have med at gøre, man skal bare ikke hive i den når det først ligger der, for så revner det. Det fik jeg gjort i den ene side. Men det var kun meget lidt.

Anmeld

3. august 2009

grinbidderen

hej har ik lige været ved min computer..
det ville være rigtig skønt hvis du kan snakke med din veninde om det og ja vi henter kagen selv, men så bestiller vi hare billedet hvis det er også kan vi jo sende det til dig bagefter og prisen lyder helt fint...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.