Mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2009

supertrunte30

Tjuhl skriver:

jeg tog på biblioteket og lånte hele hylden med graviditetsbøger dengang, min søster og min veninde var begge fortalere for politikens graviditetsbog, men jeg lånte bare en masse og så kunne jeg sidde og finde ud af, om de rvar nogen der var værd at investere i

Jeg købte også politikens graviditetsbog og den er SUPER..men tror også sagtens du kan klare dig med den fra Libero du får hos lægen. Der står de samme ting som i politikens g. bare ikke lige så uddybende og billeder uge for uge :- )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

Vinker

Jeg har lagt alle mine billeder ind af maven i mit fotoalbum - der står under hvert billede hvor langt jeg er henne. Jeg havde dog lidt top mave inden da....

Den første tid er maven ofte lidt oppustet (nogen gange meget) og specielt om aftenen!

Hvis det er tvillinger så vokser maven jo ekstra hurtigt, tsk tsk tsk

Anmeld

2. august 2009

Dictes mor

Uh ha tvillinger... Rikke dog, det er der forbudte ord

Anmeld

2. august 2009

Karo

Majastina skriver:

Det er så vildt. Jeg læste lige, at vi kommer til at høre hjerteslag, når vi skal scannes på onsdag, det er da noget af det vildeste. Det troede jeg ikke man kunne så tidligt. Nu kan jeg næsten ikke vente til onsdag

Det er ikke for at skuffe dig, men du skal ikke forvente at kunne høre hjerte slag endnu. Da jeg var 12 uger henne med Marcus kunne de ikke høre hjerteslaget, men vi kunne se det banke lige så fint på skærmen og det er altså også bare dejligt.

Held og lykke med scanningen på onsdag, det bliver da super spændende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.