Mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. juli 2009

Dictes mor

Jeg har lige haft besøg af min søster og hende kæreste, og de var sikre på, at de kunne se, at jeg var gravid, de synes helt sikkert at jeg havde fået en lille mave, Meeeen jeg har nu svært ved at tro på det, har kun taget 200 g. på siden jeg sidst var på vægten og det er længe siden. Jeg har altid været ret slank, så jeg tror da, at det nok skal kunne ses ret tidligt. Men hvornår begynder maven at vokse egentlig? Måske jeg burde købe mig sådan en graviditetsbog, så jeg kan læse lidt om det hele, er det en god investering eller er det spild af penge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2009

Bondepigen

Har du ikke fået sådan en tyk lille bog hos lægen... Der står alt muligt i... Hvad der sker i de forskellige måneder under graviditeten og alt muligt andet... Den brugte jeg flittigt, mens jeg var gravid. Super god, og så synes jeg at andre bøger er unødvendige.

Synes da du skal spørge lægen om du ikke kan få sådan en, hvis ikke allerede du har en...

Kan faktisk ikke huske, hvornår det kunne ses på mig...men det var mest tydeligt om aftenen.. måske uge 10-12 stk., men jeg er heller ikke tynd.... og det er der da helt sikkert nok forskel på.

Anmeld

31. juli 2009

Dictes mor

Jeg har ikke fået nogen bog af lægen, ikke endnu i hvert fald, jeg har jo ikke været til lægen endnu. Har bare fået beskeden fra fertilitetsklinikken. Men det kan jo tænkes at jeg får den når vi skal derned på onsdag. Det håber jeg, for det kunne være rart at have noget at læse i, men jeg synes bare, at det er så dyre de bøger, man kan købe. Tak for rådet, jeg venter med tålmodighed til vi får den bog du snakker om

Anmeld

31. juli 2009

Bondepigen

Majastina skriver:

Jeg har ikke fået nogen bog af lægen, ikke endnu i hvert fald, jeg har jo ikke været til lægen endnu. Har bare fået beskeden fra fertilitetsklinikken. Men det kan jo tænkes at jeg får den når vi skal derned på onsdag. Det håber jeg, for det kunne være rart at have noget at læse i, men jeg synes bare, at det er så dyre de bøger, man kan købe. Tak for rådet, jeg venter med tålmodighed til vi får den bog du snakker om

Det var så lidt .

Det er  bare så godt, at det er lykkedes for jer, og det bliver vildt spændende at følge med i din graviditet.

Anmeld

31. juli 2009

Dictes mor

Det er så vildt. Jeg læste lige, at vi kommer til at høre hjerteslag, når vi skal scannes på onsdag, det er da noget af det vildeste. Det troede jeg ikke man kunne så tidligt. Nu kan jeg næsten ikke vente til onsdag

Anmeld

31. juli 2009

oo

jeg tog på biblioteket og lånte hele hylden med graviditetsbøger dengang, min søster og min veninde var begge fortalere for politikens graviditetsbog, men jeg lånte bare en masse og så kunne jeg sidde og finde ud af, om de rvar nogen der var værd at investere i

Anmeld

31. juli 2009

TbCp

Majastina skriver:

Jeg har lige haft besøg af min søster og hende kæreste, og de var sikre på, at de kunne se, at jeg var gravid, de synes helt sikkert at jeg havde fået en lille mave, Meeeen jeg har nu svært ved at tro på det, har kun taget 200 g. på siden jeg sidst var på vægten og det er længe siden. Jeg har altid været ret slank, så jeg tror da, at det nok skal kunne ses ret tidligt. Men hvornår begynder maven at vokse egentlig? Måske jeg burde købe mig sådan en graviditetsbog, så jeg kan læse lidt om det hele, er det en god investering eller er det spild af penge?

Jeg har lige siddet og kigget på billeder fra da jeg ventede Liva.
Jeg var omkring uge 10 da man begyndte at kunne se min mave var blevet lidt større.
Men fra starten var jeg meget oppustet hver aften, så det lignede jeg var mere gravid end jeg egentlig var
Billedet er fra uge 10

Anmeld

31. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

hej smukke

det går et stykke tid inden man kan se noget (på den anden side så er det vidt forskelligt ) men i en tid vil det se ud som om man er små tyk :0)

jeg har en graviditetsbog fra politiken, du må gerne låne den, men så skal den sendes frem og tilbage jo :0)

Anmeld

31. juli 2009

Bondepigen

Majastina skriver:

Det er så vildt. Jeg læste lige, at vi kommer til at høre hjerteslag, når vi skal scannes på onsdag, det er da noget af det vildeste. Det troede jeg ikke man kunne så tidligt. Nu kan jeg næsten ikke vente til onsdag

Ja, det er så vildt... Vi tudede begge to, da jeg blev scannet første gang...det var så til nakkefoldsskanning. Det er et kæmpe øjeblik, at se sin lille bebs første gang.

Hvor langt er det nu, du er henne nu?

Anmeld

31. juli 2009

Barbamama

Jeg købte Politikens graviditetsbog og jeg har bare været SÅ glad for den!!!!! Man kan følge med hver uge hvor stor babyen er og hvad den udvikler. Det er ligesom at have en slags julekalender at slå op i hver gang man skifter uge . Den vil jeg varmt anbefale. Når man så ER blevet mor er der en helt fantastisk bog (som jeg fik i barselsgave) der hedder År1. Der er svar på alle spørgsmål og den er god som opslagsbog. Den vil jeg varmt anbefale. Den bliver slidt med alle de opslag man foretager
Og tillykke med det. Det er så dejligt for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.