Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Michelle21 skriver: Okay, ja jeg ved det godt, men jeg tror det vil berolige mig lidt hvis jeg fik ringet og sådan noget, jeg er ikke super god til at holde smerten ud, også pga min operation i hoften, der bliver holdt ekstra øje med mig..
Okay, ja jeg ved det godt, men jeg tror det vil berolige mig lidt hvis jeg fik ringet og sådan noget, jeg er ikke super god til at holde smerten ud, også pga min operation i hoften, der bliver holdt ekstra øje med mig..
Også hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt... Tror også jeg ringer lidt før næste gang, nu ved jeg jo hvad der er veer...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Masig skriver: Også hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt... Tror også jeg ringer lidt før næste gang, nu ved jeg jo hvad der er veer...
Det ville nok være en god ide,, ellers står du pludselig og er igang med at føde hjemme :p
Michelle21 skriver: Det ville nok være en god ide,, ellers står du pludselig og er igang med at føde hjemme :p
Tja, hvis det går ligeså godt som sidste gang, så er det heller ikke det værste der kunne ske hehe.. Men man kan jo aldrig vide...
Masig skriver: Tja, hvis det går ligeså godt som sidste gang, så er det heller ikke det værste der kunne ske hehe.. Men man kan jo aldrig vide...
Nej, mange siger jo at der er ikke en graviditet der er ens :p
Michelle21 skriver: Nej, mange siger jo at der er ikke en graviditet der er ens :p
Det er jo det...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128