Hvordan ved man??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2014

AnthonsMor

Michelle21 skriver:

Jeg ved ikke om jeg har lagt den under den rigtige kategori..

Men jeg har tit tænkt på, hvordan ved man om man har optakt til veer?? altså hvornår skal man reagere??

Jeg har nogle dage haft ondt i lænden, og nogle gange trækker det om i skambenet, nogle der ved hvad det kan være?? Jeg er 37+2

Du skal reagere når det gør  rigtig ondt, eller når du  ikke føler dig tryg ved at være hjemme

Murren i maven kan sagtens være optakt, men det kan også tage mange dage før det går rigtig igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

Michelle21

AnthonsMor skriver:

Du skal reagere når det gør  rigtig ondt, eller når du  ikke føler dig tryg ved at være hjemme

Murren i maven kan sagtens være optakt, men det kan også tage mange dage før det går rigtig igang

Okay tak, ja ved godt der kan gå mange dage :p

Jeg er bare lidt utålmodig :p

Anmeld

11. januar 2014

Michelle21

Maja84 skriver:

Jeg fik at vide at du ikke er i tvivl hvornår det er veer du skal reagere på, hvis du er i tvivl er det ikke veer men er jo forskelligt fra person til person hvor voldsomt det føles

Ja det vil jeg godt tro, har også hørt fra mange at man ikke er i tvivl, jeg er bare bange for jeg vil være i tvivl

Anmeld

11. januar 2014

AnthonsMor

Michelle21 skriver:

Okay tak, ja ved godt der kan gå mange dage :p

Jeg er bare lidt utålmodig :p

Men tiden bliver meeeeeeget lang hvis du overanalyserer alt din krop gør fra nu af og til termin og måske længere endnu

Taler af erfaring

Anmeld

11. januar 2014

Michelle21

AnthonsMor skriver:

Men tiden bliver meeeeeeget lang hvis du overanalyserer alt din krop gør fra nu af og til termin og måske længere endnu

Taler af erfaring

Jeg prøver at lade være

Anmeld

11. januar 2014

Kløver

Michelle21 skriver:

Ja det vil jeg godt tro, har også hørt fra mange at man ikke er i tvivl, jeg er bare bange for jeg vil være i tvivl

Hvis du får meget ondt eller utryg så ville jeg ringe til FG

Anmeld

11. januar 2014

Michelle21

Maja84 skriver:

Hvis du får meget ondt eller utryg så ville jeg ringe til FG

Okay, men der er ikke noget nu 

Anmeld

11. januar 2014

Masig

Michelle21 skriver:

Ja okay heldig du opdagede det :p

Hehe ja jeg havde nok opdaget det før eller siden... 

Anmeld

11. januar 2014

Masig

Vil også lige sige at jeg var så meget i tvivl at jeg faktisk først ringede til FG, da jeg styrtblødte (tegnblødning).. Og ikke pga veerne/smerterne... Jeg var 6 cm åben da jeg kom ind, så var altså i fuld gang med en fødsel uden jeg faktisk vidste det...

Anmeld

11. januar 2014

Michelle21

Masig skriver:

Vil også lige sige at jeg var så meget i tvivl at jeg faktisk først ringede til FG, da jeg styrtblødte (tegnblødning).. Og ikke pga veerne/smerterne... Jeg var 6 cm åben da jeg kom ind, så var altså i fuld gang med en fødsel uden jeg faktisk vidste det...

Hold da op, det var allevel vildt.. havde du slet ikke ondt?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.