Lifte eller voksiposer i barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2014

Miss BananaHammock

Kunne ikke have undværet vores lift. Alexander sov i den om natten og da vi har 3 etager, så kunne jeg bare bære ham med op i soveværelset når han sov, uden at skulle have ham flyttet og risikere at han vågnede. Og når vi var på tur med barnevognen, var det bare så nemt at bære ham og ud i den. Plus som en anden nævner, så er den så dejlig beskyttende omkring dem når de er helt små.

Vi har også en pose (en kaj og andrea) som vi har været super glade for. Den har han brugt siden han kom ud af liften. Der kan skiftes dyne i, så den er også blevet brugt i sommers.

Er pengene ikke til begge dele og skal man ikke bruge liften til at sove i om natten, ville jeg nok sige posen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

Kløver

Vil lige høre jer til råds!! Har købt en tvillinge barnevogn dog uden lifte... Men får man nu brugt de lifte. Eller er det nemmere med køreposer eller andet. Ska føde til maj/juni så bliver voksi poser så for varme?! WHAT to buy

Vi har brugt lifte i starten også selvom den ene er vinterbarn, når du skal føde i maj/juni ville jeg helt sikkert starte med lifte eller en babynest og senere bruge sleebee eller dyne alt efter hvad man er til.

vi har så også brugt liftene indenfor og har ikke kunne undvære

Anmeld

12. januar 2014

Maja_4000

Vi havde begge dele sidst, brugte dog ikke rigtig liften i vognen, da min datter er fra december vi skal have begge dele igen denne gang .. Vi venter et junibarn, og starter med liften for så at gå over til posen i efteråret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.