Lifte eller voksiposer i barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
12 svar
2 synes godt om
11. januar 2014

mbbuch

Vil lige høre jer til råds!! Har købt en tvillinge barnevogn dog uden lifte... Men får man nu brugt de lifte. Eller er det nemmere med køreposer eller andet. Ska føde til maj/juni så bliver voksi poser så for varme?! WHAT to buy

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

Nea85

mbbuch skriver:

Vil lige høre jer til råds!! Har købt en tvillinge barnevogn dog uden lifte... Men får man nu brugt de lifte. Eller er det nemmere med køreposer eller andet. Ska føde til maj/juni så bliver voksi poser så for varme?! WHAT to buy

To af mine veninder har tvillinger. Den ene har DuniDuo-poser i uld (hendes er fra maj), og den anden har quadrolifte fra Emmaljunga (hendes er fra august) i sin. De er begge rigtig glade for hver deres valg.

Hvis det var mig, ville jeg købe Voksi/DuniDuo/SleeBee, for den kan bruges rigtig længe. Vi har vores i klapvognen nu, og Clara er 2,8 år.

Jeg regner dog med at bruge liften igen, når lillesøster melder sin ankomst til marts

Anmeld

11. januar 2014

mommy1991

mbbuch skriver:

Jeg er SÅ glad for vores voksipose, så vil klart anbefale den!

Anmeld

11. januar 2014

Aagaard

En pose - helt sikkert! vi har været meget glad for vores ihvertfald og brugte den til Milja var næsten 2

Anmeld

11. januar 2014

Lotus86

Vi har både lift og en duni duo, ville ikke undvære nogle af tingene. Når de er spæde bruger jeg liften da jeg godt kan lide de er lidt beskyttede af 'taget' i liften. Når de bliver større og liften er for lille og det er koldt, og dunien fantastisk.

Her kan du købe dem billigt : http://www.duniduo.dk/shop/out-let-produkter-samme -21c1.html

Anmeld

11. januar 2014

Victoria2013

Vi har en kombivogn og har indtil videre klaret os uden lift og voksipose i barnevognen. Liften brugte vi som seng indendørs de første måneder, til hun voksede ud af den og kom over i sin egen seng og sove

Vi har dog købt en kørepose til når hun lige om lidt er vokset ud af barnevognen og skal i klapvogn

... men det er jo alt efter hvad man selv syntes er mest praktisk. Vi valgte en kombivogn fordi der ikke er plads til en rigtig barnevogn i vores bil...

Anmeld

11. januar 2014

Lykke:)

mbbuch skriver:

Vi bruger lift til vores dreng fra november. Han sover i den om natten også, så den er vi rigtig glade for

Anmeld

11. januar 2014

SomViSerDet

mbbuch skriver:

Vi kunne ikke undvære nogle af delene. Vores søn er fra begyndelsen af juni. Han sov i liften i sommerperioden, da voksiposen var alt for varm selv med sommerdyne. 

Han sov også i liften indendørs. 

Voksiposen er til gengæld uundværlig nu. Han sover i den i barnevognen kun i en trøje. 

Anmeld

12. januar 2014

julia Nielsen

Jeg stemmer for voksipose, eller noget lign. hvis du vil have dem med rundt, tror jeg to lifte bliver for sværgeligt, vi har selv voksipose og er meget glad for den

Anmeld

12. januar 2014

Mother-love

Den er svær. For nu har vi f.eks Isabella fra 30. Maj 2011 og vi var virkelig glad for liften.
Men vi brugte den også som "seng" Isabella sov i den nede i tremmesengen da vi ikke ville bruge penge på en vugge og det er vi glad for. Da Isabella kun var i liften til hun var 2,5 mdr.

Men den var god i barnevognen fordi man bare kunne ligge et tyndt tæppe over hende, da varmen var kommet da hun blev født.

Vi så det som en fordel at hun lå i liften både i barnevognen men også om natten, fordi hun hurtig blev fortrolig med liften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.