Hvad i al verden skal man bruge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2014

Jupiter

AnthonsMor skriver:

Jeg synes du skal snakke med din dagplejemor om det

Tag simpelthen en bog med du kan skrive ned i hvad du skal have med, hvor meget af det osv., hun ved det jo, da hun nok har en del erfaring

Det er 100 gange nemmere end en masse forskellige og måske forvirrende råd fra os

Det gjorde jeg i hvert fald mht. Anthons vuggestuestart i mandags.. Lyttede bare til hvad hun sagde.. Og det var forbløffende hvor lidt man selv skal gøre synes jeg

Nej vores dp er helt ny.

Gry og et andet barn er hendes allerførste, så hun har ikke nogen erfaring 

Jeg synes det er rigtig rart med alle de gode råd jeg har fået her - det giver en idé om hvad jeg skal forvente 

Jeg er helt med på at kommunen har udarbejdet materiale som bliver udleveret til velkomstmødet - jeg synes bare det er kort tid inden start at mødet bliver holdt, så det er rart at kunne forberede sig bare en lille smule 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

AnthonsMor

Jupiter skriver:

Nej vores dp er helt ny.

Gry og et andet barn er hendes allerførste, så hun har ikke nogen erfaring 

Jeg synes det er rigtig rart med alle de gode råd jeg har fået her - det giver en idé om hvad jeg skal forvente 

Jeg er helt med på at kommunen har udarbejdet materiale som bliver udleveret til velkomstmødet - jeg synes bare det er kort tid inden start at mødet bliver holdt, så det er rart at kunne forberede sig bare en lille smule 

Nå okay.. ja så kan hun nok ikke hjælpe dig så meget..

Vi fik ikke nogen liste med noget, vi spurgte selv, og vi var til møde en måned før start

Anmeld

13. januar 2014

Jupiter

AnthonsMor skriver:

Nå okay.. ja så kan hun nok ikke hjælpe dig så meget..

Vi fik ikke nogen liste med noget, vi spurgte selv, og vi var til møde en måned før start

Ja en måned før start ville også være passende for mig, men det er allerede for sent når hun starter 1/2 

Så jeg må bare sende Gry og faren ud at handle hvis vi mangler noget - det er ham der er på barsel til den tid 

Anmeld

13. januar 2014

AnthonsMor

Jupiter skriver:

Ja en måned før start ville også være passende for mig, men det er allerede for sent når hun starter 1/2 

Så jeg må bare sende Gry og faren ud at handle hvis vi mangler noget - det er ham der er på barsel til den tid 

Ja, der er ikke andet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.